zaterdag 30 december 2023

Dekbedovertrek met zeefdruk ☁️



Vandaag laat ik graag zien wat ik
voor Nomi maakte:
een dekbed met wolkjes erop.
Gelukkig had ik het al ruim
op voorhand af.


Een tijdje geleden naaide ik het 
dekbed voor haar. 
Eigenlijk al een bestaand dekbed,
maar ik maakte het passend voor haar
bed, want het zijn haar lievelingskleuren.
Het bestaan hiervan wist ze.
Ik vroeg of ze er graag een zeefdruk op
wou hebben en ze tekende een
schets van een wolkje.
Er gingen wat maanden over...


Maar ik werkte het wolkje verder uit,
zodat ik het kon zeefdrukken.
Hier heb ik het netjes uitgesneden.


En hier zie je proefdruk.


Mooi strak, ik was tevreden.


Op een dag dat er niemand thuis was
(en dat was zeeeeer schaars)
drukte ik de wolkjes af.



Op de grote tafel deed ik eerst
1 kant.


En de kussensloop.


Dan liet ik het goed drogen.


En een andere dag drukte ik
de andere kant.


En tada! Het eindresultaat!
Nomi had niet verwacht dat ik er
nog iets mee gedaan had en
ze was er super blij mee!

Morgen op haar echte dag, 
toon ik nog een kaartje.

Tot dan!



5 opmerkingen:

  1. wat een mooi dekbedovertrek leuk met het zelfgemaakte wolkje erop afgedrukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk heb je verricht zo netjes en vind het ook speciaal..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een werk heb je ervan gemaakt en zo netjes! Weer een cadeau dat gekoesterd gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi dekbed overtrek Sarah
    Knap gemaakt, Nomi zal erals een wolk onder slapen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gedaan! Wat een schitterend cadeau! Heel mooi dat ontwerpje van die wolk is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah