donderdag 28 december 2023

Kerstkaarten donderdag #52: Krans



Zoals ik beloofde vorige week toon
ik jullie vandaag weer een kaart met
uitgeknipte onderdelen uit een 
pagina van een blok van de Action.


Met de vele kleine onderdelen 
maakte ik een krans.
In het midden kwam een mooie tekst
in een cirkel en rondom een
doodle randje. 


Het werd weer een serie van 6.
Dat schiet goed op voor
 mijn kaarten van 2024!

Vandaag is het hier feest want we 
vieren Nomi's 20 ste ! verjaardag.
Morgen en de komende dagen 
is mijn post in dat thema.

Fijne dag!

 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten met de leuke kransen. Een heerlijk werkje om dat allemaal uit te knippen.
    Veel plezier met de feestelijkheden vandaag.
    En dan op naar 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie kaarten heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk deze set kaarten, heb een mooie dag vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie serie kaartjes met de mooie krans erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kerstkaarten, Sarah
    Geniet van het verjaardagsfeest
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met Nomi, en wat een leuke serie kaarten laat je zien. Wens jullie alle goeds voor 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie serie met de kransen, Maak er samen vandaag een gezellige van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie Sarah!
    Gefeliciteerd met Nomi....en een hele fijne dag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kransen op je kaarten, Sarah! Wat een knipwerk!
    Veel plezier met Nomi haar feest(en). Ik hoop dat mijn kaart op tijd komt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave kaart. Echt Tof!!
    I love this card!!!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zij mooie kransen geworden Sarah, heel fijntjes zo met die tekst in het midden. Heel veel plezier met de feestelijkheden gewenst en natuurlijk gefeliciteerd met je dochter.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes met deze leuke kransen. Fijne feestelijke dagen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk bedacht en gemaakt. Het is een mooie serie kaarten geworden. Goede jaarwisseling gewenst! Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,
    Alweer een leuke serie bij elkaar gestempeld!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat raar dat ik deze niet gezien heb. Heel leuke kaarten zijn het! Ik zag al berichtjes voor Nomi, dus daar ga ik nu snel naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie kerstkaarten met de kransen!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah