donderdag 14 december 2023

Kerstkaarten donderdag #50: gehandletterde kaarten



Vandaag wil ik jullie deze kaarten laten zien.
Het ontwerp van de kaartjes is door iemand
gemaakt van het koor waarin Aranka zingt.
Zelf schreef ik op elk kaartje nog een
tekstje met een witte en zwarte posca stift.
De kaarten gaan naar familie.
Met het kopen en versturen van de kaarten
steun ik het koor van Aranka.


De reeks met het theekopje en theepot
vind ik zelf de leukste.
Ik heb dan ook afgelopen periode veel thee
gedronken en gerust en na bijna 3 weken
durf ik voorzichtig zeggen dat ik aan
het opknappen ben.
Dinsdag had Aranka een prachtig Winterconcert
en ik wou erbij zijn en ik heb er alles aan
gedaan om wat op krachten te zijn om
te kunnen gaan. 
Het concert was mooi, maar ook ontroerend,
de eerste nummers rolden de tranen over
mijn wangen. Muziek kan zoveel los maken.
Het ging niet alleen om de mooie teksten of
de goede samenzang die me raakte, maar
vooral dat ik Aranka daar zag stralen
na alle waters die ze al doorzwommen heeft.
Het waren tranen van geluk en
dankbaarheid.
Enkele dagen na haar lenteconcert
in mei heeft ze de hersenbloeding gehad en
nu stond ze daar sterk en krachtig.
Ze is halverwege de grote oceaan die ze
nog moet over zwemmen, maar als ze op
regelmatige afstand even mag dobberen om
daarna weer verder koers te zetten en ze de wind
van de juiste richting krijgt dan gaat ze het
halen. Die hoop dat is onze houvast.

Even een berichtje vol emoties.
Dat kan zo opluchten.

Fijne dag 💜



25 opmerkingen:

  1. Wat een hartverwarmend verhaal ! Zelfs tijdens het lezen, schieten mijn ogen al vol, terwijl ik er niet bij was ! Heel leuk gemaakt ! Fijn te horen dat het de goede kant op gaat, ik duim met jullie mee dat het nu enkel maar de positieve kant op wandelt,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om op deze manier het koor te steunen. Je mooie en zelfgeschreven teksten maken het heel persoonlijk. Fijn dat je er alles aan gedaan hebt om naar het concert te kunnen. En Aranka die komt er wel!! Ze is zo sterk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sarah, ik lees je bericht met ontroering. Je schrijft zo liefdevol en trots over Aranka. Wat boft ze dat ze zo’n lieve moeder naast zich heeft staan.
    Van elk kaartje weet jij weer wat bijzonders te maken door te gaan handletteren. Pas goed op je zelf dan ben je straks weer helemaal opgeknapt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi verhaal, Sarah
    Heel emotioneel en vol dankbaarheid, wat fijn dat Aranka zoveel stappen vooruit is gegaan,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voel zo met je mee en dat de emoties alle kanten op gaan mag sterke dochter en mama. Leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes
    fijn dat het met Aranka zo goed gaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankbaar en vol emotie dat Aranka alweer zover is gekomen Sarah!
    En al moet ze nog steeds veel overwinnen....ze krijgt het voor elkaar....want wat is ze sterk!
    Jij laat ook weer mooie kaartjes zien.....leuk gedaan!
    Bedankt voor je lieve kaart die vandaag bij ons in de bus lag!
    Lieve groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn Sarah dat je toch bij het concert kon zijn om getuige te zijn van "de comeback " van Aranka. Ik voel de emotie in je verhaal en duim dat nu alles positief mag verlopen. Leuk idee om van gekochte kaarten iets persoonlijks te maken door ze te handletteren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie hoe je je emoties beschrijft. Wat fijn dat je/jullie zo kunnen genieten van de mooie kleine dingen.
    Top dat je met deze kaarten het koor steunt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dankbaarheid en wat beschrijf je dat mooi, Sarah. Ik vind het ontzettend knap van Aranka, ze is zó sterk! Heel fijn dat jij zover was om naar het concert te gaan. Bedankt voor de mooie lieve kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondere kaartjes, Sarah. Die met de thee is ook mijn favoriet. Fijn dat je je eindelijk wat beter voelt, het kan er toch inhakken...
    En wat een heerlijk bericht over Aranka.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schrijf je dit met liefde en vol trots over je dochter. We hopen dat ze zo vooruit blijft gaan.
    .
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi bericht en leuk dat je op deze manier het koor kan steunen. Toffe kaartjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat prachtig Sarah. Ik zit hier met kippenvel je berichtje te lezen. Kan het me zo voorstellen! Zelfde momenten gehad toen Matthijs aan het herstellen was na zijn ongeluk.
    Mooi om het koor op deze manier te steunen en je hebt er heel mooi op gehandletterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Sarah,
    Wat mooi allemaal!! Zowel de gedachte die er achter zit, als de kaartjes zelf... Zo mooi ook dat je zo fier bent op Aranka!!
    Dankjewel voor jouw lieve kaartje, de mijne gaan maandag hopelijk allemaal de bus op... s
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was voor jullie een jaar met diepe dalen maar wat fijn dat jullie het met elkaar redden. En zo'n concert kan dan een moment zijn waarop alles even extra binnen komt.
    Wat mooi dat je met jouw hobby het koor kan steunen. Samen sta je sterk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen!!!
    Wat zal hij trots zijn en wat zal het ontroerend geweest zijn om Araka zo te zien.
    Heel mooi geschreven, dit bericht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi bericht Sarah !!!!
    Mooie serie !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaarten, vooral die met theepot en kopje. Mooi dat je zo het koor waarin Aranka zingt kunt ondersteunen. En wat fijn dat je zover opgeknapt bent dat je naar het concert kon gaan en Aranka kon horen zingen en zien stralen. Dan gaat er veel door je heen. Mooi en ontroerend.
    Lieve groet, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi dat je bij het concert van Aranka kon zijn en leef zo met je mee, met een lach en een traan heb je hier van genoten. Je kaartjes zijn mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie serie kaartjes, en wat mooi dat het koor van Aranka daarmee gesteund wordt. Het is niet niks wat jullie hebben moeten doormaken afgelopen jaar, maar als ik zie dat ze weer heeft mee gezongen, en daar stond te stralen, dan zijn dat tranen meer dan waard. Als je van zover moet komen, en zo hard geknokt hebt, kom je dat laatste stukje ook wel weer door. Heerlijk dat ze nu al kan genieten ook al heeft ze nog een hele weg te gaan, ze komt er op haar manier wel. Fijne feestdagen. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaarten. Hopelijk is er veel geld binnengekomen voor dit, voor jullie, speciale koor. Fijn dat Aranka weer mee kon doen. En dat het je ontroerde snap ik helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog hartelijk bedankt voor je kerstkaart, hij kwam donderdag binnen en zag dat hij een lange reis gemaakt had, De Kaart voor jou gaat maandag op de bus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sarah, goed om te horen dat Aranka op de goede weg is. Ja, bij zoiets heb je een lange weg te gaan. Maar ik ben er zeker van zoals jullie zorg dragen voor elkaar en rekenen op elkaar dat dit goed komt. Ze heeft ook een mama uit de duizend. Komt goed. En ...de kaartjes zijn heel mooi. Fijne feestdagen.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat super om zo het koor te steunen !! De handgeschreven tekst maakt het persoonlijk.
    En wat fijn dat ze weer bij het koor kan zingen en dat het zo goed gaat.
    Hopelijk blijft ze vooruitgaan ook in 2024.
    Fijne week!! (en alvast fijne feestdagen)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah