woensdag 27 december 2023

Woensdag Kleurenkaartenteam: Crème en donkerblauw



De laatste kaart van 2023 voor
 het kleurenkaartenteam!
De gevraagde kleuren zijn
 crème en donkerblauw.


Het inspirerende moodboard
is dit.


De maan zie je ook bij mij, 
daarbij twee lieve elfjes.
Ik gebruikte weer washitape.


En als afsluiter ook weer een theequote:
'Love not only because 
but anyhow'


Het is gelukt om een heel jaar kaarten
 te maken met tape en een theequote 👍
Ik maakte weer een boekje waarin
ik ze kan bewaren.
Dit is de voorkant.


Vanbinnen kan ik alle kaarten steken.
Ik gebruikte behangpapier bij het
maken van de kaft.


Aan de andere zijde van de binnenkant
kwamen alle kleurencombinaties.
(Het blaadje is bij het opplakken en drogen
een beetje beginnen golven)


Ik laat jullie ook een keer alle
12 kaarten zien.
Buiten de theequote en de washitape hebben ze
ook allemaal een randje met mijn 
naaimachine.


Voor het boekje gebruikte ik ook
de gebruikte tapejes bij 
de verschillende kaarten.
Ik vond tussen mijn stempels een 
ideale stempel van een theezakje.
En ook hier weer een randje met
de naaimachine.


En samen met de boekjes van 2022 en 2021,
heb ik nu drie themaboekjes van het
kleurenkaartenteam. 
Ik hoor jullie al denken, wat gaat ze volgend
jaar bedenken...
Niks! Ik merkte dat het het laatste half jaar het
extra moeilijk was om te opdrachten te vervullen.
(Dat heeft natuurlijk ook andere redenen)
Zodat ik beslist heb, dat ik gewoon meedoe
met het KKT als ik tijd en zin heb 
en als het een maandje
te druk is, dan pas ik.
Maar ik ben wel blij met mijn 3
thema boekjes!

Ik kom zeker bij alle deelnemers langs,
maar dat wanneer ik tijd heb.
Morgen vieren we Nomi's 20 ste 
verjaardag. Ze verjaart op oudjaar maar
we wouden de feestelijkheden wat verdelen,
maar dat houdt ook wel in dat we precies
een hele week aan het feesten zijn of
aan het voorbereiden zijn,...
Maar ik kom jullie bezoeken!

Fijne dag!




21 opmerkingen:

  1. wat een mooie serie kaartjes en creaties, leuk met al de verschillende details
    vast gefeliciteerd met Nomi's verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en wat leuk om ze allemaal in een boekje te bewaren!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt Sarah
    Leuk naslagboekje
    Tja dat is altijd een dilemma, ik begrijp wat je bedoeld,
    die challenges geven toch wat druk en de spontaniteit gaat wat verloren, dat is voor mij de reden geweest om nergens meer aan mee te doen, gewoon varen op mijn eigen koers en het mooie is dat ik toch best veel ideetjes heb
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je zo gemaakt en je boekjes zo bij elkaar te zien superleuk. Snap wel dat je het nu voor gezien houdt, kost zeker wat tijd en vooral als er iets tussen komt. Alvast gefeliciteerd met Nomi en heb een mooie dag, vele groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje voor dit KKT.
    Ze zijn zo lief, de fee-tjes.
    Leuk dat je weer een boekje hebt, mooi aandenken.
    Ik snap helemaal wat je bedoeld met het "moeten", ik doe dat ook niet meer..... doe mee als ik zin èn tijd heb een anders sla ik over.
    Fijne dag en succes met de voorbereidingen voor het feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart weer!!
    En wat super al die boekjes bij elkaar. Heel leuk om zo te zien. En je houdt het ook allemaal bij.
    Ik ben al blij als ik gewoon mee kan doen. Is mij de afgelopen 3 jaar gelukt. Maar veel andere challenges vind ik ook leuk maar doe ik alleen mee als het een keertje in mijn agenda past. Er zijn meer dingen die belangrijk zijn.
    Alvast een leuke verjaardag met Nomi.
    Hier feesten we ook nog even door. Morgen vieren we onze trouwdag van 11 jaar geleden. Maar er komen ook vriendinnetjes logeren omdat het anders niet uitkwam. We maken er gewoon een gezellige bende van.
    Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde
    ps. mocht je de post met slakjes in januari willen posten laat het dan even weten. Later vind ik ook prima

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk je kaart !!!!
    En dat boekje , top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Ik wens je een toffe jaarwisseling toe
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Sarah!
    En leuk om alle KKT kaartjes van dit jaar samen op de foto te zien! Veel plezier met alle feestjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaart en gewoon doen wat goed voelt. Fijne verjaardag voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je weer creatief bezig geweest. Ziet er allemaal erg mooi uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met die elfjes, Sarah! En zo leuk telkens die theequotes. Goeie beslissing om het je zelf niet nog moeilijker te maken, maar gewoon te kijken wat kan en lukt en goed voelt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuk boekje heb je gemaakt. Knap dat je iedere maand een kaart maakte met een aantal dezelfde thema’s. Fijne feest-verjaardagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,
    Wat leuk dat je weer een heel themaboekje hebt gemaakt. En heel begrijpelijk als de inspiratie even weg is... Leef van dag tot dag, geniet van elke stap vooruit en doe wat je kan en meer moet dat niet zijn... Wij blijven wel supporteren vanop afstand.
    Mooie kaart werd het alweer. Fijn dat je nog even een jaaroverzicht liet zien...
    Ik wens jou en je lieve kinderen al het beste voor het nieuwe jaar. Mag gezondheid met stip op de eerste plaats staan!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje heb je gemaakt, leuk dat je steeds washi tape gebruikt hebt in de juiste kleuren. Je boekjes vind ik echt super, kan ik mooi mijn lijstje kleuren bijwerken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie,lieve kaartjes heb je gemaakt, geslaagd
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent, dank je wel !
    Grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met een jarige in de drukke eindejaarsweek houdt het feesten idd niet op, Nomi ook al 20 jaar !
    Mooi kaartje, toffe quote ook.
    Het is leuk om een heel jaar in thema te werken, maar zoals je schrijft, het moet ook haalbaar zijn/blijven, en het blijft een hobby natuurlijk, dan zou moeten niet mogen ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat maakte jij leuke boekjes zeg, wat een mooie herinnering en naslagwerk. Je maakte een mooie afsluiter zeg. Knap toch volgehouden. En volgend jaar gewoon doen wat binnen je bereik ligt. Voor nu hele fijne dagen en alvast gefeliciteerd! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Sarah, wat leuk dat je er projecten van gemaakt hebt. Daar zou ik nou nooit opkomen. Gewoon omdat ik eigenlijk nooit iets bewaar wat ik maak voor het KKT. Alles wordt opgestuurd.
    En het moet zeker geen verplichting worden. Het is hobby en heb je geen tijd, dan geen stress en niet meedoen... Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een mooie kaart. Toch echt een uitdaging met washitape maar leuk dat je er een boekje van maakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel toffe kaart in de KKT-kleurtjes!
    En wat leuk dat je alle kaartjes weer verzameld hebt van afgelopen jaar!
    Nog proficiat met de verjaardag van Nomi, jullie hebben er een gezellig feestje van gemaakt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah