dinsdag 5 december 2023

Nomé is geboren 👶🏻



Vandaag wil ik de kaartjes tonen,
die ik maakte ter ere van de geboorte
van Nomé.


Dit kaartje ging naar Merit.
De rompertjes gestempeld op 
designpapier zijn zo schattig.


Op de vlaggenlijn schreef ik Nomé.


Naar Annemarie ging dit kaartje.


Een lekker zoet kaartje met een tutje
en leuke stempelteksten.


Beide kaarten kregen vanbinnen
een mooie handgeschreven tekst.


En ze kregen ook een vrolijke bijpassende
envelop.
Bij beide kaarten verwerkte ik washitape.

Nomi zag de kaarten liggen en vond het 
wel leuk, een bijna naamgenote. 😉

Het opknappen gaat moeizaam en
ook weer zieke kinderen thuis.
Och, zo kunnen we elkaar wat helpen.

Fijne dag!

 

13 opmerkingen:

  1. Enorm leuke kaartjes. Wat is dat toch een leuke combinatie, rose en groen.
    Vervelend Sarah dat het opknappen langzaam gaat maar luister goed naar je lichaam. Sterkte en beterschap voor jullie.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze mooierds hebben wij allebei ontvangen, heel erg bedankt nogmaals....beterschap toegewenst.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke schattige rompertjes en de andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je schattige kaartjes gemak Sarah....leuk gedaan!
    Groetjes en beterschap voor jullie! Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je voor de geboorte van Nomé gemaakt. Veel beterschap in de ziekenboeg.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaarten allebei!
    Beterschap voor de zieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve geboortekaartjes en leuke tonnetjes met bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en lieve kaarten Sarah. Toch wat aan de freubel met alle zieken. Beterschap gewenst. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke en lieve kaartjes zijn het! Die zijn natuurlijk goed ontvangen! Enig die rompertjes. Beterschap voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve leuke felicitatiekaarten, Sarah
    Wat een leuke kleurtjes en mooie teksten!
    Nogmaals beterschap voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah