donderdag 21 december 2023

Kerstkaarten donderdag #51: 3 kaarsen



Afgelopen zondag staken we het 
derde kaarsje aan op onze adventkrans.
Dit kaartje past er bij.
Kerstmis is nu wel echt heel dichtbij.
Dit kaartje laat ik meedoen bij 52 WTC.


Het kaartje maakte ik met een pagina
uit een papierblok van de Action.
Daar staan al deze afbeeldingen op.
Ik knipte ze uit en
maakte er deze compositie mee.


Ik maakte er ineens zes kaarten mee.
Op die pagina stonden nog andere
prentjes, wat ik daar mee deed
dat zien jullie volgende week.

Ik wil jullie alvast fijne 
feestdagen toewensen 🎄

 

21 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met de leuke kaarsjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zou ik ook willen ...een serie maken neem het me telkens voor maar lukt nooit.
    leuk gedaan hele mooie kaarten.
    Gezellig dat je je wekelijkse kerst/winter kaart hier laat zien, we waarderen je deelname heel erg...
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ineens krijg je een idee met zo'n pagina hè 😊.
    Leuk hoor en meteen een serie, hoe fijn is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten, Sarah
    Prachtige adventkaarsen!
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en vrolijke serie heb je ervan gemaakt. Voor jouw en je gezin ook fijne feestdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten. Voor jullie ook mooie dagen en een goed en vooral gezond 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaarten. Toppie!! Toffe serie kaarten heb je gemaakt.
    I love this card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kerstkaarten met de adventkaarsen Sarah.
    Heel fijne feestdagen,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke serie !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie heb je weer gemaakt. En dit weekend mag de laatste kaars branden. Geniet van de kerst. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke serie kaarten met de kaarsen.
    Fijne kerstdagen,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie heb je gemaakt met de 3 kaarsjes.
    Wens je heel mooie kerstdagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoe je hier ook weer mooie kaartjes van weet te maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kaartjes! Dat blok heb ik ook nog liggen. Dit jaar niet veel mee gedaan. Wie weet volgend jaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,
    Mooie kaarten werden het!
    Voor jullie wens ik ook hele mooie kerstdagen! Geniet van elkaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten met je lichtjes, Sarah! Die hebben we hard nodig in deze donkere dagen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaartjes, en gisteren mocht het 4e lichtje aan en vandaag de kerstkaars

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke serie met de kaarsjes, deze kaartjes geven moed! Fijn dat het met jou wat beter gaat en ook met Aranka. Een heftig jaar hebben jullie achter de rug, niet gek dat de griep je dan te pakken krijgt, maar leuk is anders.... Geniet nog van deze tijd en probeer het beetje zon (ja, af en toe is ie er, zoals vandaag!) mee te pikken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah