maandag 4 december 2023

Femminde daagt Sarah uit #19 'Tonnetje en Happy'



Vandaag daagt Femminde me weer uit
en dit maakte ik er van.


Met mijn verjaardag kreeg ik deze spullen.
Met het tonnetje en de Happy moest ik
een kaartje maken.


Ik liet me helemaal inspireren door de 
verjaardagskaart die ik van Femminde kreeg.


Ik hield mijn kaartje iets rustiger en 
koos voor ruitjes op de achterkant.
Een vogeltje komt piepen. 

Ook dit vond ik weer een leuke uitdaging!
Ik ben benieuwd wat leuks Femminde
gaat laten zien!

Na heel de week in bed te hebben gelegen
met flinke koorts, knap ik nu met kleine
stapjes op van mijn griepje.
Jeetje wat was het heftig! 
2023 heeft zijn uitschieters. Amai. 
Voor mij mag 2024 iets milder zijn. 🤞

Fijne dag!

 

13 opmerkingen:

  1. wow, wat een priegelwerkje, mooie kaartjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat tonnetje op deze leuke kaart kan je zelf dus wel gebruiken, sjonge, klinkt heel heftig.
    Wat vervelend dat je zó ziek bent geweest.
    Nu goed herstellen en extra goed voor jezelf zorgen, dan ben je straks weer helemaal opgeknapt voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakte ook al zo'n mooie kaart met het tonnetje en de bloemen. Dat vogeltje is erg schattig zo op het randje.
    Gelukkig knap je weer op. Ik hoop met je mee dat 2024 bij jullie iets rustiger zal verlopen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Sarah
    Jij houdt van dat kleine knutselwerk he, heel knap!
    Fijn dat je weer wat opknapt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met de mand met bloemen en de leuke vogeltjes
    fijn dat je weer wat bent opgeknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo wat zijn ze mooi de kaartjes al die kleine stansjes verwerkt knap, Dat hoop ik voor je een mooi en rustig `24

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dit fleurige tonnetje tegen de roze ruit-achtergrond!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je leuk uit laten dagen, en een prachtige kaart gemaakt. Fijn dat je langzaam weer aan het opknappen bent!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie is het geworden!! En leuk dat je het andere kaartje ook laat zien. Die staat er bij mij ook net op haha.
    Was weer leuk om samen met je te plaatsen.
    Hoop dat het daar bij jou elke dag een stukje beter gaat.
    Kalm aan en fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jouw kaartje is prachtig Sarah! Groetjes en fijn dat het wat beter met gaat, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah.... gelukkig dat je weer wat opknapt. En je kaartje is heel mooi! Leuk als je een voorbeeld ter inspiratie hebt! Ja, ik duim mee dat 2024 wat milder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt mooi gedaan deze creaties. Wel een werk.
    Oh en lees dat je nogal ziek was, jeetje wat je zegt jullie krijgen wat mee te maken..natuurlijk mag 2024 veel beter voor jullie gaan dan wens ik jullie van harte toe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah