zondag 25 april 2021

Eigen labels voor naaiwerkjes en Nagenieten #3



Ik merkte onlangs dat mijn eigen labels 
bijna op zijn, dus ging ik aan de slag.


Met de misti en inkt voor op stof 
maakte ik de labels op Snap pap.
Dat is wasbaar papier met een
leder- uitstraling.


Een heel tof product om
mee te werken.


Ik deed er ineens meerdere.
Na het stempelen fixeerde ik
de inkt door er over te strijken.


Daarna knipte ik ze los.


Ik stempelde er ook nog enkele
op lint.


Daarna stak ik alles netjes in een
mooi blikken doosje.
Ik kan weer heel wat naaiwerkjes
voorzien van een Sarah-label.


Afgelopen week voelde ik me 
nog steeds jarig met deze mooie
post die ik uit de brievenbus haalde.

Fijne zondag en bedankt voor
de vele toffe reacties op mijn
mannenkaart van gisteren.







 

12 opmerkingen:

  1. leuk, die labeltjes en heel persoonlijk. Hopelijk kan je ze voor nog vele creaties gaan gebruiken nu. Je hebt me ook kennis laten maken met dit nieuwe materiaal. Lijkt me wel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gedaan, altijd leuk als je een eigen label op je kleding., fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, dat zijn nog eens mooie labels! Bijzonder ook dat "snap pap". Zo kun je al je naaiwerk nóg persoonlijker maken.
    Jeetje, nog meer verjaardagskaarten, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Wat een leuke labels heb je gemaakt, toevalligben ik er ook mee bezig geweest de afgelopen week, ik heb met zwarte archival inkt op katoen gestempeld, goed laten drogen en daarna in een azijnbadje gelegd en toen dat droog was met de strijkijzer verder gefixeerd, gaat ook heel goed
    Je hebt een mooie naamstempel!
    Oja die labeltjes van Ali heb ik bevestigd met splitpennetjes op de jute mandjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op deze manier kan je een naai project nóg persoonlijker maken.
    Leuk hoor en handig om een voorraadje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke labels. De kaart van gisteren is ook erg stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat tof!! Zit ook nog steeds na te denken over labels. Heb hier wel snappap maar denk ik te donker helaas. Ga morgen maar eens kijken.
    Dank voor je inspiratie!!
    Leuke mannenkaart ook gisteren.
    Fijne week!! (en tot morgen!!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke labels. Ik heb er ook nog wat, maar niet zelf gemaakt. Heel lang geleden (32 jaar) heb ik die besteld en laten maken. Ik naaide ze in al mijn eigen creaties. Binnenkort ga ik ze tellen, dan weet ik hoeveel ik ooit genaaid heb... Patroontje ligt klaar voor en broekje...ik durf bijna niet, bang dat ik het niet meer kan..stom, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke labels! Ik kende dit spul nog niet. Het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze labels zijn super! Hou daar wel van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe labels en zo'n mooi doosje en dat vind ik ook altijd leuk als er nog kaartjes komen na je verjaardag, zo blijf je lekker lang jarig.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah