zaterdag 3 april 2021

Gelprintingchallenge # 7 ' Masking '



In september 2019 was er een 
leuke challenge van Birgit Koopsen.
Op mijn eigen tempo maak ik
de opdrachten af.


Dit zijn de opdrachten.
Bij mijn concepten staan nog enkele 
opdrachten, die ik nog niet liet zien.
Vandaag laat ik opdracht 2 zien,
dat is masking.


Met stickers die we dubbel hadden
bedekte ik mijn gelliplate.
Ik maakte een rode afdruk.


Ik verplaatste de stickers en 
maakte een blauwe afdruk.


Dat leverde deze mooie afdruk op.
Ook de achterkant van de
stickers waren super mooi.


Die plakte ik op een pagina.


Samen gaf het dit resultaat.


De opdracht naaide ik op
de pagina.

Morgen zien jullie nog een afdruk met
deze zeshoeken.
Ik verwerkte er vorig weekend
 1 in mijn Art Journal.

Fijn weekend!




12 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Sarah....een beetje spelen met van alles met een prachtig resultaat!
    Fijn paasweekend
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je mooi berichtje op mijn blog Sarah.
    Hopelijk brengt het lenteweer weer wat positiefs voor jullie allemaal.
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi geworden, ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt deze pagina Sarah!
    Fijn weekend Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie pagina's, je inspireert me iedere keer weer met je leuke ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Sarah! Fijne Paasdagen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, supermooi deze achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi weer gedaan
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer leuk gedaan.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap gemaakt Sarah. Super paginas zijn en de kleurencombinatie is ook heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat is prachtig gedaan, wat een tof idee met die stickers ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah