donderdag 15 april 2021

Kerstkaarten donderdag #15 * Sarah daagt Margo uit #14



Vandaag is het weer
uitdagingsdag.


Ik daagde Margo en mezelf uit
 om met deze spullen 
een kerstkaart te maken.
Het papier is van Marianne Design
en de stempel van LF.


We moesten deze schets gebruiken.


Dit werd mijn uitwerking.
Het is vrij eenvoudig.


Ik deed de sjaal en 
de snavel met de 
paperpiecing- techniek.
Het knippen en dan vooral
de snavel was prutsen.


Met het overige papier ging
ik nog verder aan de knutsel.
Er kwam een tweede kaart.


En een derde. 


Ook deze uitdaging vult de 
kerstkaartendoos weer wat aan.
Ik doe graag mee met 
52 WTC.

Nu ga ik gauw gaan piepen 
bij Margo,
kijken wat zij maakte en wat de
nieuwe uitdaging wordt.

Groetjes!

 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk trio Sarah....de stempel is heel erg GAAF!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging Sarah!
    Zo schattig dit pinquinnetje!
    En nu heb je alweer kaartjes voor de kerstkaartvoorraad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie kerstkaartjes de kleine pinguïn is een schatje, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn alle drie hele leuke kaarten geworden!
    Je gaat lekker zo met de voorraad!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer het bewijs dat we niet veel stempels of materiaal nodig hebben om een mooi kaartje te maken.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk deze serie kerstkaartjes met die schattige pinguins.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartje met het gave stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie elkaar weer leuk uitgedaagd en wat heb je er een leuke kaartjes mee gemaakt. Schattig die pinguïn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke reeks kaartjes maakte je met het papier en de leuke pinguin, Sarah! Leuke uitdaging heb je voor Margo bedacht.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en het papier is ook mooi.
    je hebt zo een leuke set gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie heb je gemaakt met die paar velletjes papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel toffe serie, mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig deze serie kerstkaartjes Sarah...heel schattig met dat leuke pinguineke...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij maakte er zelfs 3! Het is een heel leuke reeks geworden, ik vond het een leuke opdracht.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, 3 kaarten, ik maakte er 2 vandaag, maar je hebt altijd baas boven baas 😉.
    Ze zijn erg leuk, wat een gepriegel, dat paperpiecing, dat je daar geduld voor hebt zeg.
    Leuk hè, elke keer een uitdaging, mijn moeder en ik zijn ook leuk bezig elke maand.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah