maandag 5 april 2021

Paaslabel



Ik maakte dit lieve label
voor mijn mama.
Ze kreeg van ons paaseitjes.
Het kuiken is zo schattig en het
zit bij de set ' Familie kip '
van Marianne design.


Het label won ik een keer bij 
GerJanne. Met de vorm en de
perforaties vind ik het een heel 
tof label waar niet veel op moet
om iets leuks te hebben.
Het mini labeltje met de kusjes
brengt zonder veel poespas
de boodschap over.


Hier zie je de paaseitjes in een
krans die Jaro maakte
voor Palmpasen.


Zo mooi die bloemen.


Ook de kleuren vind ik 
mooi gekozen.


Van mijn mama kreeg ik deze
geschilderde eitjes.


Ze staan leuk tussen 
mijn vilten Bloemenpopjes.

Fijne paasmaandag!
Morgen nog een kuikentje.




11 opmerkingen:

  1. Een heel schattig label. Maar ook Jaro en je moeder hebben hun best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief label voor je moeder Sarah!
    Mooie bloemenbheeft Jaro gemaakt en je moeder heeft mooie eitjes gekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie maakten mag elkaar weer een hoop kleurrijke decoraties.
    Wat lief om je moeder en kleinigheidje te geven.
    En wat een mooie eitjes kleurde zij voor jullie.
    Fijne 2de dag, ik heb al de gemiste berichtje even terug gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurrijke post! Mooie eitjes, een prachtige bloemenkrans en een superschattig label. Chapeau voor jullie alledrie!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk label met het schattige kuikentje, ook Jaro en je moeder hebben de eitjes en krans mooi gemaakt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke attentie maakte je voor je mama Sarah!
    Daar wordt ze weer blij van en zelf had ze ook mooie eitjes beschilderd voor jullie....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk label met kuikentje. De krans van Jaro is ook mooi met die crêpepapieren bloemen. Leuke beschilderde eieren kreeg je van je moeder. ze staan zeker mooi bij de vilten bloemenpopjes. Wat zijn die trouwens leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk label voor aan het kadootje voor je moeder. Het geel van het kuikentje past mooi bij de kleur van het label.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, dat is altijd leuk te zien dat een cadeautje ook gebruikt wordt! Ik heb nog cadeautjes apart gelegd om te gaan gebruiken. Het ziet er allemaal erg vrolijk uit.
    Prachtige bloemenkrans is het en de eitjes... heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig labeltje! En de rest ziet er ook heel mooi en fleurig uit, mooi geheel tesamen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah