vrijdag 30 april 2021

What belongs to you...* Mini AJ #2


Vandaag heb ik een nieuwe 
pagina voor jullie.
Hoe ik het mini boekje maakte,
kan je lezen in mijn post
van gisteren.


Bij de eerste en de laatste katern
is het maar 1 strookje dat alles verbind,
dus die pagina kan ik mooi invullen.


Met de Misti en mijn SU stiften
 stempelde ik bloemen van MD.


Ik knipte ze uit en een thee- quote
schreef ik met potlood op de pagina.


De tekst deed ik daarna met aquarelverf.


Hier is het eindresultaat.
Met mijn naaimachine stikte ik 
de pagina's weer aan elkaar.
Het strookje plakken is voor als het 
hele boekje af is.

Morgen nog eentje?

7 opmerkingen:

  1. Ziet er weer leuk uit, en het stikrandje heeft echt wel iets, hou daarvan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer deze pagina Sarah!
    Ja hoor graag morgen weer één!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pagina is het geworden. Mooi dat je op deze manier het beroep van je papa koestert.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog vergeten te zeggen, bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw boekje wordt prachtig, zoveel verschillende pagina's om te bekijken! Boekjes maken vind ik ook heel leuk en jouw binding is mooi! Veel plezier er nog mee, Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg.
    De quote is erg mooi en past goed in dit boekje.
    Leuke techniek, Stempelen met stiften.
    Het ziet er al erg veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat is al een prachtig begin van je boekje, mooi met die bloemen en de tekst ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah