woensdag 28 april 2021

Kleurenkaartenteam ' Helder rood - Paars '



Laatste woensdag van de maand
en ik ben er weer met een Stipkaart.
Ik neem jullie weer mee hoe mijn kaartje
 tot stand is gekomen.


Eerst maakte ik een schets met
stiften om te zien hoe ik het rood
en paars wil verdelen.
Ik gebruikte het patroon
' Little lights' van Stipstijl.


Dan stipte ik de eerste laag.
De buitenste cirkel met de kleine
stipjes die je zag in mijn schets liet ik
toch achterwege omdat ik het zo
mooier vond.


Dan kwam laag twee erop 
met wit.


En tenslotte hier en daar in
de witte stippen nog een derde 
laag met paars.


Met een tekst erbij was mijn
kaart helemaal klaar.


Ik kijk al uit welke kleur volgende 
maand het paars mag vergezellen.

Alle deelnemers van het KKT
vind je bij Martina.

Fijne dag. 









29 opmerkingen:

  1. Heel mooi stipkaartje, erg leuk in de gevraagde kleurtjes! En je schetsje is ook tof, dat kun je ook gebruiken op een kaartje...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó mooi weer.
    Wat leuk dat je "hoe heb ik het gemaakt" foto's hebt gemaakt, ik zat er helemaal in, leuk hoor.
    Ik vind het zonder de buitenste rand ook mooie, goed idee om die weg te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is weer heel tof stipwerk, ik denk dat ik het ook mooier vind zonder dat extra randje met kleinere stipjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Sarah, goed idee om eerst een schets te maken, het eindresultaat is prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stipwerk weer, Sarah. Ook deze maand ben ik weer niet aan het stippen toegekomen, helaas.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje Sarah! En wat ziet het stippen er op papier toch ontzettend leuk uit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi weer. Het valt ne op dat je stippen altijd zo mooi strak zijn, nergens een oneffenheidje, heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit mooi je stip werk kamp hoed je dat doet, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Ik kwam vanmorgen al even piepen omdat ik benieuwd was naar de nieuwe stippenkaart, maar ze stond er nog niet op...
    Het is weer allemaal leuk geworden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blijft maar stippen, ik weet niet of het mij zou lukken. Lijkt me een serieus geduldig werkje. Maar knap resultaat.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat tof weer in stipstijl!! Ik ben benieuwd of je mijn kleurtje hebt!!
    En leuk om ook de making off te zien...
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig stipkaartje Sarah
    Leuk gemaakt alhoewel paars mijn kleur niet is, is deze combie prachtig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En daar is weer zo'n mooie stippenkaart. Ook in deze kleuren helemaal tof.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat weer knap gemaakt! Ik weet hoe moeilijk het is om precies te stippen en een mooie cirkel te krijgen. Petje af hoor! En zeker met deze kleuren! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. superleuke kaart is het zo geworden,mooi gemakt
    het lettertype van de tekst vind ik heel erg mooi !
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Sarah, heel origineel en gaaf die grote tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof kaartje Sarah, ook deze is weer heel goed gelukt
    Dat voorbeeld kan ook heel goed op een ander kaartje, of gaat die in je schrift?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer een mooi stipkaartje! Slim om eerst met stiften uit te proberen hoe je de verdeling wilt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een hele, hele mooie strippenkaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een supergaaf stippenkaartje gemaakt, Sarah. Ik vind het net een tegeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig hoe je deze kaart gemaakt hebt, ik vind het ook zo leuk dat je elke maand stipwerk op je kaarten maakt. ( ik ben al maanden met inkt of verf bezig) het resultaat is ook zo mooi. Het proces wat je laat zien. Het is al mooi en na een stipje erbij is het nog mooier. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooi dit stippen beterschap kaartje Sarah...wat een mooi resultaat geeft dat het lijken net allemaal oogjes...en die tekst past er prachtig bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig hoor! Mooi stipwerk weer. Ik vind de hoekjes ook zo leuk gedaan, die maken het echt af.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er weer top uit...moet je echt wel een vaste hand voor hebben.
    Je blijft er ook naar kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stippen en het KKT zijn voor jou een perfecte combinatie! Mooi gedaan weer Sarah!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg leuk kaartje met de stippen Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo MOOOOOI zoals je laat zien Sarah hoe jij een stippenkaartje tot "leve" brengt. Echt SUPER om te zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gezellige en vrolijke kaart met die stippen in deze vrolijke kleuren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah