woensdag 7 april 2021

Gelprintingchallenge #8 ' Embossing Folders '



Vorige week werkte ik aan
deze opdracht.


Ik werkte met Embossing Folders.
Normaal kan je daar direct in je
gelliplate een afdruk mee maken.
Maar die Acrylverf laat toch wel zijn 
sporen na. Dus wat deed ik,
ik lamineerde vellen papier van 200
gram en haalde die met een Embossing
folder door mijn stansmachine.
Nu kan ik dat gebruiken en na een 
afdruk veeg ik het proper met een
vodje of vochtig doekje.


Op kleine stukjes papier maakte ik
 verschillende afdrukken met de
Embossing vellen.


Daarna plakte ik ze op een
lege pagina.
Leuke lentekleuren vind ik het.


Uit mijn restjes sneed ik de opdracht.


Met mijn naaimachine stikte
ik alles netjes tot 1 geheel.


Hier zien jullie duidelijk mijn
uitwerking van opdracht 29.

Ik laat gauw nog wat opdrachten zien.




 

14 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuk idee Sarah ziet er goed uit fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een tof idee met die gelamineerde embossing papiertjes! Het is een prachtig geheel geworden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slimme oplossing Sarah! Dat had ik zelf nog niet bedacht. Je afdrukjes zijn superleuk geworden. Het is zo'n leuk medium; ik ben er net mee gestart en moet veel leren, dus dank voor deze inspiratie en tip! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel een quilt, super handig gedaan Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende goeie tip!!
    Ik vind dit, zoals vaker, héél mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is superleuk gedaan zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je slim bedacht Sarah en ik vind dat je hier een hele mooie uitwerking laat zien van gelliplate printjes met embossingfolders. Grappig om het aan elkaar te stikken, ik krijg echt een patchwork idee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina. Je hebt de kleurtjes mooi bij elkaar gepuzzeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er mooi uit, bedankt voor deze supertip, ik ga eens wat uitproberen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supertof zeg en een goed idee om je embossing folders wat te sparen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Sarah! En wat slim om met de gelamineerde vellen ervoor te zorgen dat je embossingfolders schoon blijven. Zo'n gelliplate lijkt mij ook zo leuk, lekker kliederen met verf. Maar ja, ik heb al zo veel spullen...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijkheid op je blog. Zo leuk hoe je dat gemakt hebt en bedacht hebt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah