vrijdag 10 december 2021

10 gestipte bordjes




Vandaag laat ik jullie 10 bordjes zien.
Ik kocht ze allemaal in de
kringloopwinkel en ik stipte overal
een randje op.
Het was een projectje waar ik al
eerder aan begonnen was,
maar dat ik in oktober eindelijk
afgewerkt heb.


Hier een foto waar ik in volle 
actie ben.
Ondertussen staan alle spullen die 
achteraan op de tafel staan,
nu netjes in een kast.
Op de tafel staat ook iets van Lego.


Want Moriander maakte dit
voor mijn stipstokjes- spiekblad.


Hier nog even een zijaanzicht.
Het is mega handig.
Ondertussen heeft hij het concept
nog iets aangepast en verstevigd .
Ik gebruik het altijd als ik ga
stippen en daar is hij wel fier op.


Het begin van zo'n bordje begint
met kleuren kiezen en een 
eerste ronde stipjes aanbrengen.


Ik gebruikte verschillende
patronen van Stipstijl.
En elk bordje is anders.
Hier zijn mijn kleine 
stipjes in koperkleur.


Oker, turquoise met een
mini accentje fucsia dat zie
 je op dit bordje.


Fucsia gebruik ik vaak want ook
hier zijn de grote stippen in 
deze kleur.


Hier is oker dan weer gecombineerd
met blauw en fucsia.


Zalm is ook een mooie kleur
in combinatie met mosgroen 
en lichtblauw.


Deze keer als grote stip
' watergreen ' en weer 
fucsia.


Hier zie je de zes bordjes 
bij elkaar.
Allemaal anders van patroon
of kleur.


Op 4 bordjes met een smaller
randje stipte ik het patroon
' theetipje ' van Stipstijl.


Deze keer koos ik telkens
voor pasteltinten.


Paars- watergreen- zalm
combineert ook mooi.


En nog een combinatie met
zalm en mosgroen.


Op de achterkant schreef ik dit
nog met porselein stiften.


Ik laat de laatste 4 bordjes nog
een keer samen zien.
Ze hebben allemaal hetzelfde patroon,
maar door de verschillende 
kleuren zijn ze toch uniek.

De bordjes zijn voor hier te gebruiken.
Ik kan ze echt niet kado geven,
ik wil er zelf van genieten.
Zie je het al voor je, 
de bordjes met een 
stukje zelf gebakken taart erop 
en dan wat extra bezoek.
De kinderen die elk hun
lief mee nemen naar huis.
Of kerstavond met familie...
Het zijn toekomst beelden.
Ooit komt het weer 
allemaal terug.

Hoop doet leven!

Fijne dag!




 





8 opmerkingen:

  1. Wat een mega project, maar oh zo leukπŸ₯°.
    Je hebt echt kijk op mooie kleuren combinatie, ze zijn prachtig.
    Ga je ze zelf gebruiken? Of zijn het kadootjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede vraag! Ik schreef er nog een stukje bij πŸ˜‰

      Verwijderen
    2. Gelezen!!
      Mooi idee, ik zie het voor mij.
      Herinner je gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!!
      Ooit komt alles goed!!

      Verwijderen
  2. Prachtig Sarah
    En natuurlijk geef je zulke mooie schoteltjes niet weg
    Genieten met je eigen gezin en eventuele aanhang....
    Wat leuk dat Moriander zo'n mooi staandertje heeft gemaakt
    Leuk dat er zo wordt meegedacht met jou!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi gemaakt, leuk om kringloopgelukjes een nieuw leven te geven. Je hoeft niet altijd alles kado te geven, soms mag je jezelf verwennen, en het wordt extra speciaal met iets lekkers erop en al je geliefden om je heen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi deze bordjes!
    Leuk dat je hier voor kringloopgelukjes gebruikte. Maakt ze extra bijzonder.
    Ik zie het zo voor me ... lekker stukje taart erop ... gezellig (en lekker natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi project, super gedaan! Wat zal dat gezellig staan bij jou op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze Geweldig. Natuurlijk geef je die niet weg, maar ga je die lekker thuis gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah