maandag 13 december 2021

Nog meer kerstkaarten - kerst💌 - kerststal



Dit bericht is een vervolg 
op gisteren.
Met de boom en de krans
maakte ik deze kaartjes.


Twee van elk.


Samen met de zes van gisteren,
leverde het pakketje 10
kaarten op, maar vooral een 
avond met ontspanning.

Bedankt GerJanne!


Afgelopen week heb ik al 
mijn enveloppen voor Blogland
geschreven. Ik breng ze
vandaag naar de post.


Gisteren ging Sinterklaas weer in 
de doos en zette ik de kerststal.


Het derde kaars mocht ook aan!

Morgen zijn Margo en ik
er met een uitdaging.
Graag tot dan!




12 opmerkingen:

  1. Kijk dat levert dan even een mooi tal kaartjes op.

    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke serie, fijn dat je er goed je ontspanning in hebt kunnen vinden.
    Je hebt een mooie stapel kaarten klaar liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, je adventbordje bevat kaarsen, geen kazen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze serie is in iets traditionelere kerstkleuren dan die van gisteren. Maar ze zijn ook weer erg leuk.
    Ik ga vandaag mijn gehaakte kerststal in de kamer zetten. Zou hem bijna zijn vergeten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een leuke serie kaartje zo leuk met al de vrolijke kleurtjes en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zijn je kaartjes stuk voor stuk, fijne dag. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie set kerstkaarten heb je er weer bij, Sarah
    prachtig kerststalletje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk eens aan....dat ziet er gezellig uit allemaal!
    Leuke serie weer Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de kaarten klaar zijn en op de bus gedaan. Geeft weer even rust, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las het begin van dit bericht en dacht "dan ga ik eerst even het berichtje terug lezen, van gisteren"
    Deze zijn ook leuk, heerlijk als het klaar is hè, zomaar 10 kaartjes erbij, fijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah... daar zijn ze dan! En ze zijn leuk! Papier bij de figuurtjes zieken is nog het lastigst denk ik. Ik heb er ook nog liggen, dus goed idee om er een serie van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Wat een leuke serie kaarten toon je hier...
    Ik heb ze nog allemaal op tafel liggen in mijn ateljee... adressenlijst is bijgewerkt, Nu nog tijd maken om ze allemaal uit te schrijven en te versturen... Vorig jaar had ik het me gemakkelijk gemaakt, dan had ik een hele serie gemaakt... Nu zijn het allemaal stapeltjes en moet ik nog kiezen wat naar wie verstuurd wordt... Je ziet mijn kaart wel verschijnen...
    Jij hebt precies een hele lijst blog-adressen... Zelf heb ik er niet zo veel... Moet ook daar eens werk van maken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah