vrijdag 17 december 2021

Jantine 50!!!



Jantine is gisteren 50 geworden.
Ze is een boekenworm dus 
stipte ik voor haar 
als extraatje nog een bladwijzer.


Eerst laat ik de kaart even zien.


Een duidelijke 50
mocht niet ontbreken!
De wasbeer met zijn gebreëen 
sjaal heeft het lekker warm.
( Ook dit kaartje laat ik 
meedoen bij 4 SCB)


Hier laat ik de bladwijzer langs twee
kanten zien. Ik gebruikte het
patroon 'mooie mok' van Stipstijl.



Zoals jullie zien vormt het
een mooi geheel samen.

Doei!

 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige stipkaart en het leuke plaatje erbij heel mooi, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je voor de jarige Jantine gemaakt, de gestipte boekenlegger is prachtig, en mooi passend bij de kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook al zo.n leuke verjaardags kaart voor Jantine...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart maakte je voor Jantine en die boekenlegger is werkelijk schitterend, daar zal ze heel blij mee zijn, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie felicitatie-kaart Sarah en wat enig om er een gestipte boekenlegger bij te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en boekenlegger voor Jantine!! Ook hele mooie kleuren.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en boekenlegger, helemaal in stijl.
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart die net bezorgd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend met de boekenlegger erbij, mooi cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dit schattige kerstkaartje, Margo!
    Heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke combi van kaart en boekenlegger. Mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke combinatie. Dat stopwerk vind ik toch zo leuk. Het lokt me iedere keer weer om ook eens te beginnen. Maar nog een hobby erbij?, moet ik dat wel doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk om er een zelfgemaakt kadootje bij te doen.
    Mooi pakketje samen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zijn ook leuk! Jij stipt mooie werkjes en ook het kaartje is leuk met de wasbeer met sjaal.
    Bedankt voor nog een bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah