zondag 5 december 2021

Tweede Advent



Vandaag brandt ons tweede adventkaarsje.
Ik had dit jaar geen zin en tijd om
een adventskrans te maken.
Vorige zondag zette ik symbolisch
gewoon 4 kaarsen op een bord en
we staken 1 kaarsje 🕯️ aan.
Maar in de week begon het idee te rijpen
om toch iets te maken dat meer sfeer
uit straalt en toch eenvoudig is .


En dit werd het.
( Langs 4 kanten gezien )


Ik versierde eerst 4 glaasjes
met jute en een lint.
De kerstversiering had ik nog liggen en
gebruik ik al jAAAAAren steeds opnieuw.
Ik sneed uit een karton van cornflakes 
een cirkel en beklede die met 
groene vilt.
Het bord vond ik in mijn garage.
Ik stipte er een rand op.


Hier zie je een bovenaanzicht.
Dit bord kan ik nu elk
jaar hergebruiken.
Gewoon de kaarsjes veranderen. 😉


En zo komt Kerstmis steeds dichterbij.
Eigenlijk geniet ik het meeste van de
periode er naar toe.
Warmte en licht in huis brengen. 

Fijne tweede Advent. 



 

7 opmerkingen:

  1. Zéker zó leuk als een krans, nóg leuker eigenlijk!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo simpel kan het zijn en wat ziet het er erg gezellig uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gemaakt, sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, Sarah!
    Wat ben je toch creatief
    Prachtig stipwerk en lief die kaarsen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knus tafereeltje.
    Ik heb precies hetzelfde, onderweg naar kerst, het heeft iets magisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi adventsbord heb je. Mooi bedacht net die kaarsjes zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit je adventsbord..dat brengt heerlijk sfeer in huis.
    De tijd ernaar toe vind ik ook een mooie tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah