zondag 19 december 2021

Vierde Advent 🎄' Piek '



Het is me gelukt om deze week
de piek af te krijgen en 
hij staat op de kerstboom.
Het was weer een stappenplan.


Zo zag hij er eerst uit.
Paars en met glitters en 
helemaal niet passend bij
mijn gestipte ballen.


Ik schuurde hem eerst af.
( Stoffig werkje 😷 )


Na 1 laag verf zag hij er zo uit.



Na 3 lagen was de verf 
dekkend genoeg.


Dan kon het stippen beginnen!


Met verdiepingsstippen maakte
ik de piek helemaal af.


En daar staat hij!
Passend bij mijn gestipte
kerstballen en nog op tijd
voor Kerstmis.



Fijne vierde Advent! 





 

10 opmerkingen:

  1. Wauw!!!!
    Wat ontzettend mooi.
    Je hebt gewoon een hele originele nieuwe lijn kerstballen ontwikkeld.
    Inclusief piek, héél heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo origineel, wat een gave set heb je zo gemaakt, de piek is ook prachtig geworden. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn, of zelfs geen, die zulke originele gestipte kerstballen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige piek geworden, je hebt echt eer van je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Echt zo mooi gedaan.
    Ik ben heel benieuwd naar een foto van de hele boom. Volgens mij krijg je daar een heel zen-gevoel van met al die gestipte ballen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw wauw!! Wat heb je dat fantastisch mooi gefixt 🤩 zoveel werk vooraf met zo'n spetterend eindresultaat, echt heel gaaf gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Sarah
    Leuk zo'n stippenkerstballenboom!
    Fijne dag
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi Sarah, je mag met recht trots zijn op je mooie handgemaakte kerstdecoratie. Heel origineel en vrolijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhh, wat heb je dat mooi gedaan. Wat een geduld ook.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk projectje is het! De piek is ontzettend leuk geworden en nu is het zo'n mooi 1 geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ene gave piek en wat ene geduld werkje. Hergebruik en jou geduld is beloond met een prachtige piek. Mijn complimenten. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah