zondag 26 december 2021

Stickey Sunday # 21 ' Kerstkado voor Ilse '



De man van Ilse vroeg of ik
geen idee had voor een leuk
Kerstkado voor haar...
Daar moest ik geen twee keer
over nadenken.
Ik bestelde wat leuke dingen 
bij Stilstijl. Haar man nam de 
financiën op zich en ik mocht 
me amuseren met de vormgeving.


Ik maakte kerstlabels.
Hier enkele in close up,
voor ik ze beschreven heb.


De labels plakte ik bij elk
verschillend item met washitape,
telkens met een woordje uitleg
en op mijn mooist geschreven.
Ik heb Ilse al aan het stippen gekregen
op papier, dit gaat een stapje verder,
of moet ik zeggen een stipje verder.
Met dit pakket kan je ze ook op
keramiek gaan stippen.
De washitape kreeg ik trouwens
een tijdje geleden van Ilse 
 toen ze aan het opruimen was.
Dus weer een Stickey Sunday 
bericht, de laatste van 2021!


Dit is de hele inhoud 
van het pakketje.


Erbij natuurlijk een toepasselijk
kerstkaartje met gestipte kerstballen.


Alle spulletjes stak ik in een doos,
die ik mooi inpakte.
Daaraan kwam nog een label,
dat ik met kaarsvet vast maakte,
zodat het kadootje verzegeld was.
Ze was er ontzettend blij mee
en ook haar man vond het geweldig!

🎄 Fijne tweede kerstdag! 🎄









8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado voor Ilse, Sarah
    Zo leuk verpakt en mooie labels, leuk dat kaarsvetzegel
    Fijn dat ze er zo blij mee zijn
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht van haar man. En hij heeft er goed aan gedaan om het aan jou te vragen. Je hebt er echt iets geweldigs van gemaakt! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaba, knap gedaan van je. Ik vind je creatie top.
    This is great. Well done.

    Nog een fijne einde jaar gewenst.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er iets moois van gemaakt voor Ilse. Super leuk ingepakt ook. En jouw kaart maakt het helemaal compleet. Ik snap dat ze er blij mee was.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kado. Zo wordt het beginnen met een nieuwe hobby heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je hier weer veel liefde in gestopt.
    Mooi hoor en de labeltjes met uitleg komen vast goed van pas.
    Nu kan Ilse langzaamaan gaan oefenen en mooie projecten maken en met jou dichtbij zal haar dat zeker gaan lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super dat Ilse's man dat vroeg. Aan jou wel besteed. Je hebt er echt wat moois van gemaakt. Geen wonder dat beiden het geweldig vonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er allemaal netjes uit, en jij hebt die fantasie wel dus heel gezellig zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah