zaterdag 18 december 2021

Lucas 16



Ilse haar zoon Lucas werd
afgelopen woensdag 16!
Dit kaartje stak ik bij
hen in de brievenbus.


Het papier met houtuitstraling
 van Stamping up
combineert mooi met
zwart en wit.
Een duidelijke 16 mocht zeker
niet ontbreken!


En kijk!
Deze foto stuurde Ilse me op
om me te bedanken.
Wat een gezellig hoekje.
Het lichtje op de voorgrond 
maakte Ilse op een workshop.
Naast mijn kaartje branden ook lichtjes
en achteraan schittert de kerstboom,...
Ik voel me vereerd dat mijn
kaartje zo'n mooi plekje kreeg. 

Fijn weekend!







 

4 opmerkingen:

  1. Mooie en stoere kaart voor Lucas, fijne dag, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie moderne felicitatiekaart, Sarah
    Daar zal Lucas blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat Lucas de zoon van Ilse is 😉
    Een stoere kaart voor de jongeman, heel geslaagd. Een kaart voor een jongen van 16 maken is niet makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wel dik verdiend, want het is een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah