dinsdag 14 december 2021

Diertjesdinsdag #19 ' ijsbeer ' * Sarah daagt Margo uit #18



Hallo! Ik daagde Margo vorige maand
uit om met de ijsbeer een kaart te maken
met 90 % wit op de kaart.
Dit werd mijn uitwerking.


Door de verschillende lagen papier werd
het toch geen saaie kaart ondanks dat ik 
echt weinig kleur toevoegde.
Ik stempelde de tekst in donkerblauw
en dat geeft ook wel een tof effect.
Ik was verbaasd tevreden van
mijn eigen kaart.
Nu ben ik benieuwd hoe Margo
het er van af gebracht heeft en
wat ze voor nieuwe uitdaging
in petto heeft.

Gaan jullie ook kijken bij Margo?

Volgende dinsdag passeert hier
een laatste diertje! 


Gisteren was het hier thuisles en 
Moriander moest voor Engels 
met een Engels recept Eggnog maken.
Met wat hulp is dat gelukt!

❄️ Fijne dag ❄️

 

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart mooi in bij a wit, O, heerlijk eggnog. Ik ga dat jaren gemaakt toch maar weer eens doen, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jouw kaart is ook superleuk! De Eggnog ziet er lekker uit. Af en toe rijd ik nog eens naar Nederland voor wat boodschappen, nu gecombineerd met de post. Het is wel een uur rijden. Heb net weer een stapel Europa zegels besteld. Familie bezoek zit er nog steeds niet echt in. Fijne rustige dag! Profiteer ervan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi winters wit kaartje Sarah
    Goed gelukt!
    En was het recept lekker?
    Ziet er wel smakelijk uit trouwens....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wel dat je tevreden bent met de kaart, ik vind hem superleuk.
    Ik heb nog nooit van eggnog gehoord, maar het ziet er smakelijk uit. Kan Moriander niet de vertaling op je blog zetten? Dan weten wij ook wat er in moet en hoe je het klaarmaakt. Is meteen een goed oefening voor hem 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is het. En wat leuk om eggnog te moeten maken voor een Engelse les. Ziet er lekker uit.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah.... die van jou is ook heel erg leuk geworden! Mooi hoe je de bergtoppen hebt gedaan.
    En dat toetje (is het een toetje?) ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh nee, ik zie het al, het is eierpunch . Een drank. Dat zal wel lekker geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart met de schattige beer! Inderdaad zeker niet saai door de laagjes. De eggnog was vast erg lekker, wat een leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Heel veel wit maar zeker niet saai!
    Eggnog.....je ziet het veel in Amerikaanse kerstfilms. Ik heb geen idee wat er naast ei nog meer in zit maar het idee van dat ei in een drankje doet me al griezelen....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Sarah, eenvoud siert.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart met deze ijsbeer, net echt, op de noordpool is ook niet zoveel kleur.
    Jammer dat wij vroeger niet zulke smakelijke lessen kregen, wie weet wat ik dan allemaal gekookt had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Sarah nu kan ik je foto's inderdaad zien, gelukkig maar! Wat een superleuke kaart en mooie stans met de bergen. Dat is wel een toffe opdracht voor school.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah