dinsdag 28 december 2021

Al mijn diertjesdinsdagen van 2020 en 2021!



Zoals beloofd deze week 
een heel overzicht!




Deze eerste 20 zagen jullie in 
2021 passeren.
In 2020 maakte ik 40 stuks!









Dus in totaal 60 diertjes!
Een hele familie!

Inderdaad, ik heb een hele 
verzameling diertjes van 
Marianne Design. 
Maar door lieve blogmaatjes
waren er ook heel wat logé's bij zoals :
duif, aap, kikker ( nieuw ),
Hert ( nieuw en oud ), varken,
pelikaan, giraf, ijsbeer, 
schaapje ( nieuw ), tekkel en
andere hond.

Voor in het nieuwe jaar zijn er
al wat uitdagingen op de planning
met Margo en Femminde.
De diertjesdinsdagen gaan dus 
gewoon verder!

Morgen ben ik er met een
laatste stipkaart voor KKT!



 

7 opmerkingen:

  1. Wauw!!
    Wat veeeeeeel.
    En zo leuk, 2 kaarten voor mijn erbij, ik herken ze nog.
    Leuke uitdagingen zijn dit toch.
    En zo'n overzicht is ook heel leuk.
    Ik ben de dagen kwijt, ben steeds in de war, maar nu weet ik weer dat het vandaag dinsdag is😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat zijn er nogal wat zo bij elkaar, heel mooi om te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent het afgelopen jaar lekker bezig geweest, het zijn allemaal leuke kaarten geworden. Eentje hangt er hier te pronken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, wat leuk dat je een soort jaaroverzicht hebt gemaakt van al de diertjes. Ze zijn allemaal zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sarah,

    Wat een leuke beestenboel!! Toffe kaarten zijn het stuk voor stuk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah