vrijdag 31 december 2021

Nomi 18 ! πŸŽ‰πŸŽ‚



Vandaag is Nomi 18!
Voor haar pimpte ik dit kaartje.
Ik maakte het al een tijdje geleden
als nieuwjaarskaart, maar
ik vond hem te leuk om
op te sturen dus bewaarde ik hem.


Ik zette het tekstje birthday erbij
en een rondje met 18 erop.
Schudkaartjes zijn altijd 
extra feestelijk om te
mogen ontvangen.


Ik maakte ook een klein doosje
voor Nomi.
Daarin zitten mooie oorbellen,
die we samen vorige maand al
waren gaan kiezen.


Nomi wou graag net als oma
koffie maken met een filter,
dus dat werd ook 1
van haar kadootjes.
De mooie doos komt van de Oxfam
wereldwinkel en is gevuld met 
heerlijk ruikende koffie.
Ik maakte er een passend
kaartje erbij.


Ik laat het kaartje nog even zien.
Ik gebruikte leuke stempels
 van de Action.


Nog een foto van de
papieren creaties die ik
maakte voor haar verjaardag.


En als allerlaatste nog een foto
van alle post voor Nomi.
We gaan deze laatste dag van 
2021 extra feestelijk afsluiten.

πŸŽ‰πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽ‚πŸŽ‰

Ik wens jullie een mooie
einde van 2021 en ik zie 
jullie graag volgend
jaar weer. 



 



11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Wat maakte je mooie creaties, fijne dag samen en alle goeds voor 2022! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestelijke dag vandaag, je hebt er mooie kaartjes bij gemaakt. tot volgend jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een feestelijke kaart en cadeautjes voor Nomi gemaakt! Een heel fijne dag toegewenst met een mooi uiteinde en een gezond en creatief 2022!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van Nomi πŸ₯³ wat een leuke schudkaart maakte je voor haar en de andere papieren creaties zijn ook al van die mooie kadootjes, gaaf! Wat gezellig om straks die hele stapel post te openen. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met de verjaardag van Nomi, Sarah
    Ik hoop dat mijn brief er ook tussen zit!
    Wat een leuke kadootjes en mooie creaties!
    Fijne dag en fijne jaarwisseling!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt!!
    Very nice
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met en voor Nomi.
    Wat een mooie kaarten en verpakkingen maakte je voor haar. En samen met de ontvangen post zal ze zich helemaal jarig voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met Nomi en vier het maar gezellig met zn allen.
    Wat een mooie creaties maakte je voor haar.
    De mijne komt morgen online vandaag kwam er onverwachts een andere creatie op mijn blog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met en voor Nomi, maak er samen een mooie feestelijke dag van zo op het einde van 2021.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Nomi. En jij ook, Sarah. Wat een leuke kadootjes heb je gegeven en gemaakt.
    Fijne avond en een goede jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creaties heb je voor Nomi haar verjaardag gemaakt. En inderdaad grappig dat je voor de "koffiekaart" dezelfde stempelset hebt gebruikt als ik voor haar verjaardagskaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah