woensdag 11 september 2024

Be the light 🌻💜☀️



Ik maakte deze aquarel in
augustus. Zonnebloemen zijn
altijd zo inspirerend en het zijn 
heel mooie bloemen, die nu overal
volop in bloei staan.


Ik werkte er in stapjes aan.
Eerst tekende ik een schets op
dik aquarelpapier.


Dit waren mijn inspiratiebronnen
Ik kwam ze tegen op 
Pinterest en wou beide combineren.


Na mijn schets begon ik eerst 
met de zon, het licht, want 
dat is zo belangrijk.


Daarna kwam groen en een 
aanzet van de bloemen. 


Toen ik bezig was, deelde Aranka 
deze foto. Ze had van een vriendin 
zonnebloemen gekregen. 
Ik deelde waar ik mee bezig was
' Leuk mama!'


Hier is mijn eerste laag klaar.
De volgende stap is wat omlijning 
en wat diepte creëren.


En op het einde van de 
vakantie was het helemaal af. 


Ik ben blij hoe het geworden is.
Het hangt op aan mijn
knutselbureau.

Ik wens jullie een zonnige 
mooie dagen en
Be the light! ☀️









7 opmerkingen:

  1. wow wat en mooie aquarel heb je gemaakt knap zo helemaal aan de hand van de plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, wat ontzettend mooi. 🥰
    Wat een creativiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat ziet dat er mooi en kleurrijk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurrijke creatie, Sarah
    En een hele mooie opsteker!
    Prachtig gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super geworden
    geworden zeg!!
    Zo heerlijk zomers.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap!! En ook zo mooi en vrolijk. Kan me voorstellen dat je elke keer blij wordt als je naar de aquarel kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah