maandag 2 september 2024

Femminde daagt Sarah uit #22 'eenhoorns MD stempel'



Vandaag is het weer uitdagingsdag.
Deze twee lieve kaartjes maakte ik
naar aanleiding van een opdracht 
die Femminde me gaf.


Ik kreeg van haar dit leuke pakketje
met Kerstmis.


Met de eenhoorns van Marianne design 
gingen we voor deze uitdaging aan de slag.


Ik koos leuk vrolijk papier uit
van Stamping Up
(verjaardagskadootje van Nancy)
voor mijn kaartjes.


Ik voegde teksten van NobodyEls toe.


De ballon kreeg een glimmend laagje.


Dit werd mijn tweede kaartje. 


De eenhoorns kleurde ik in met copics.


Dankzij Femminde heb ik deze twee
vrolijke kaarten gemaakt.
Ik word er zelf heel blij van en ik weet
al wie ik er een plezier mee kan doen.
Gaan jullie ook bij Femminde kijken?

Vandaag is de zomervakantie voor
Jaro gedaan. Hij start als enige al
met school en daar heeft hij niet veel zin in.
Maar zijn vrienden heeft hij heel de vakantie 
niet gezien, dus ik denk dat het wel 
zal meevallen en 
wat ritme zal hem deugd doen.

Morgen ben ik er nog eens 
met een diertjesdinsdag. 

Fijne dag!




 

11 opmerkingen:

  1. Wat een gave en vrolijke kaarten zijn het geworden!! En ook zo tof ingekleurd. Echt toppertjes. Hopelijk gaat je vriendinnetje er blij mee zijn.
    En ja hier is alles net weer naar school. Ik moest ze wel wakker maken. Gisteren hadden we alles al ingepakt en waren ze zelf ook al weer lekker aan het voorbereiden geweest.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de leuke eenhoorns leuk papier heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk enbleuk deze 2 kaartjes, Sarah
    En ach ja het gewone ditme iis goed voor iedereen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke vrolijke kaarten, daar worden de ontvangers vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt superleuke kaarten gemaakt met de toegestuurde unicorns. Je hebt ze heel mooi ingekleurd. Voor alle kinderen zal de eerste schooldag weer even wennen zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke combi is dit papier bij de vrolijke eenhoorns!
    Inderdaad leuk toeval!
    Ik geef zeker een seintje als ik nog eens in de buurt ben. Was in juli bij Elke, maar toen wat gehaast...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten heb je gemaakt. Hopelijk is de eerste dag voor Jaro goed verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, zo met die zoete kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten Sarah, je hebt er echt leuke kaartjes van gemaakt. Ook al hou ik niet zo van eenhoorns, deze kaarten zijn gaaf! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, lief hoor🥰
    En inderdaad heel vrolijk, ik word blij van de kleurtjes.
    Hier is ook alles weer voorbij en zijn we allemaal aan het werk of naar school.
    Ook best fijn, de regelmaat en dat er weer wat ritme komt in de dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah