zondag 1 september 2024

Theor is geboren 👶



In de vriendenkring van Aranka 
is het eerste kindje geboren.
Voor Theor maakte ik dit kaartje.


De lieve stempel en tekst is van SU.


Ook de envelop maakte ik passend.


De binnenkant werd ook helemaal 
versierd.
Ik schilderde een mooie tekst.


De voorkant van het kaartje had ik
al eerder klaar, maar toen het geboortekaartje 
van Theor hier in de brievenbus zat, wou
ik ook iets doen met het eendje, de vlinder,
de bloemen,...
Ik kreeg van de mama een berichtje dat het
het zonder twijfel het allermooiste kaartje
is dat ze hebben ontvangen.
(Aranka en haar vriendin zijn al 
vriendinnen sinds het middelbaar.
Ze is hier geregeld geweest vroeger.)


Afgelopen week brachten Aranka
en ik een babybezoekje.
We gaven dit als kadootje.
Welterustenbadolie, een heerlijk 
ruikend product van Weleda.
Ik heb het vroeger altijd gebruikt 
bij mijn kinderen.


Het label knutselde ik nog snel 
in elkaar voor ons bezoek.


We waren beide vertederd door
kleine Theor.
En op deze foto zie je goed 
dat we moeder en dochter zijn. 💜

Fijne zondag!







4 opmerkingen:

  1. wat een superschattig kaartje voor de nieuwe baby, en wat een leuk kraamcadeautje met ook weer zo'n leuk labeltje, leuke foto's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk felicitatiekaartje, Sarah
    Wat een leuke details op het kaartje
    En wat een mooi kindje is Theor!
    Inderdaad , jij en Aranka lijken veel op elkaar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een supermooie, superschattige kaart gemaakt voor de nieuwe wereldburger.
    Leuk die foto's van jou en Araka met de baby, jullie lijken enorm veel op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een liefdevol kaartje heb je gemaakt! Zo mooi en goed over nagedacht. Geen wonder dat je zo'n leuke en lieve reactie kreeg!
    Theor ziet er al flink uit! En dat je kunt zien dat jullie moeder en dochter zijn, ach ja, altijd al toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah