vrijdag 13 september 2024

Klein projectje - groot geluk 🍀



Vandaag wil ik iets tonen wat me echt 
niet veel tijd heeft gekost, maar wat
me zo blij maakt. Ik pimpte een 
zijkant van een doos.


In onze gang bij het binnenkomen
staat al jaren deze doos. 
De gang is maar een klein plekje met
schoenenkasten, en deze kast met
spullen zoals boodschappen tassen,
een bak met mutsen/sjaals en 
andere dingen en
deze doos met spullen in.
De gang passeer je kort bij het 
binnenkomen en enkel met
kunstlicht zie je wat er staat.
En de doos staat er zo...al jaren...
Ineens dacht ik deze week als ik
nu die voorkant versier met iets 
eenvoudig ...


Toen dacht ik aan mijn map met 
oude aquarels van de kinderen.
Ze zijn allemaal A3 formaat, behalve
deze, daar had ik al een stuk van 
geknipt. Ik gebruik de oude
aquarels vaak als kleurvlakken 
voor mijn kaartjes.
Het stuk bleek in de lengte net
perfect te passen. 
De initialen A.W staan erop en het 
jaartal 2008. Ik berichtte naar Aranka 
'ik ga een oude aquarel van je een
nieuwe bestemming geven'
Ze berichtte terug ' Oh leuk, 
benieuwd wat je ermee gaat doen'


Ik knipte eerste de strook op maat.
Ik wou iets eenvoudigs erop doen 
en toen dacht ik
aan de leuke bloemen van Su
'Flowering Fields'.
Op een rijtjes stempelde ik de
bloemen en verlengde hier en daar 
de takjes met een stift.


Dat gaf dit als resultaat.


Met boekbinderslijm plakte ik het op
de doos, hier zie je een beetje 
oneffenheden omdat de lijm nog 
nat is.


De doos staat nu in de gang.
Ik deelde het eindresultaat met
Aranka en zei  'Telkens als ik ons huisje 
binnen kom, denk ik direct aan jou
als ik deze doos zie staan.
Ze vindt het ontzettend leuk en 
het maakte haar enorm blij.

Een klein projectje met 
een groot gelukje. 🍀

Morgen is het hier
uitdagingsdag met Colien.

Tot dan!

 

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zoveel gezelliger uit dan die kale doos.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee om zo de doos op te pimpen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi opgepimpt, Darah
    En een mooie herinnering
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Sarah, grappig dat die doos daar zo lang "bloot" heeft gestaAn en nu opeens is aangekleed.ngijbe dag en
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave doos heb je ervan gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun je daar blij van worden he? En nu elke keer als je er langs loopt! En dat is zo te lezen heel vaak.....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah