zondag 15 september 2024

Nog meer 🌈kaarten - vervolg uitdaging met Colien



Vandaag een vervolg op gisteren 
met nog twee kaartjes met 🌈 kleuren.


1 achtergrond had ik nog over van
de techniek in mijn berichtje van gisteren.
De andere zijn wat alcoholdruppels 
op Yupo papier. 
Ik heb nog niet veel gemaakt met
alcoholinkten, maar ik vind het wel 
een tof medium en wat een intensiteit
hebben de kleuren!
Over naar mijn kaartjes.


Ik gebruikte grote stempels 
van de Action.


Dit diertje is zo schattig.


Op de drukkere achtergrond 
kwam het vosje. Ook te lief!


Elk kaartje kreeg weer een
omlijning en wat stipjes.


En zo heb ik weer twee kaartjes.


Samen met de kaarten van gisteren,
heb ik een hele collectie 🌈 kaarten.

Fijne zondag!
Wie weet zie je wel een 🌈







5 opmerkingen:

  1. Ah, deze zijn ook leuk!! Mooi vervolg op de uitdaging, weer 2 toffe kaartjes erbij...
    Fijne dag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke regenboog kaartjes, ik ben er ook helemaal klaar voor onze uitdagingen terug op te pikken
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je nog even lekker door kon. Geeft altijd zo'n lekker gevoel als je zo'n leuke serie klaar hebt.
    Stuur je zo een appje.
    Fijne zondag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie, Sarah
    Mooi in de regenboogkleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah