dinsdag 17 september 2024

Disney papier - deel 2 'panda's'



Vandaag een vervolg op gisteren met
als resultaat 3 kaarten.
Maar voor ik daar meer over vertel,
wil ik jullie bedanken voor jullie
lieve, medelevende reacties op 
mijn lange post van gisteren.
Het heeft me goed gedaan om
het even van me af te schrijven.
Nu over naar de kaarten. 
Margo heeft de leuke pandaset van Su
en op haar zolder maakte ik er
wat afdrukken mee, waar ik thuis 
samen met het Disney papier 
mee aan de slag ging.


Op dit kaartje kwamen 
2 panda's.


Met het papier met de muzieknoten 
erop is dit echt wel een
 feestkaartje geworden.


Deze kaart is rustiger.


Ik gebruikte verschillende stukjes
van het design papier en
knipte ook een mooie quote 
uit het papier.


Het laatste kaartje is weer
feestelijker met een panda
met een feesthoedje op.


Op het ticket kan ik later
nog een naam schrijven. 


En zo maakte ik in mei vorig jaar
dit leuke drietal, die nu eindelijk 
een bestemming kunnen krijgen.

Morgen nog een allerlaatste bericht 
met het Disney papier.
Komen jullie dan
weer piepen?

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met de schattige panda's en het leuke papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat ben jij lekker aan de slag gegaan met dit papiertje ! helemaal leuk
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het papier is héél druk, maar doordat je panda beertjes hebt gebruikt, die zwart wit zijn, is dat drukke dp helemaal leuk.
    Wat een vrolijk 3tal is dit.
    De tekst van het 2de kaartje past er mooi bij.
    Deze kaartjes brengen je terug naar mei 2023, goed om ze nu te plaatsen en daarbij je verhaal lekker van je af te schrijven, dat is ook een verwerking die goed is. Zo kan je bewust iets af sluiten en vanaf daar vooruit gaan kijken.
    Je vraag over of ik een thee of koffie mens ben heb ik beantwoord in een mail.
    Volgende mij ergens eind Juli verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaarten met het disney papier en de panda's matchen daar ook super bij.
    Je disney kaarten zijn ook allemaal even leuk, heb even terug gelezen, heerlijk even van je afschrijven, ik begrijp dat je veel terug denkt aan dat moment...hoe vaak ik er nog niet aan denk...je hoopt dit nooit te overkomen...pfff.
    liefs Annemarie en Meri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel toffe en vrolijke serie met die leuke panda's.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pandakaartjes, Sarah
    Erg mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om het papier te combineren met de panda's. Je wordt er blij van, zo vrolijk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie kaarten! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn mail was van 28 Augustus, haha, en ik maar danken dat het veel eerder verzonden is.
    Hoe dan ook..... als het goed is heb ik het zojuist nog een keer gestuurd naar je.
    Kijk maar even als je tijd hebt.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah