donderdag 5 september 2024

Kerstkaarten donderdag #36 - challenge augustus 'gnomes'



Na een zomerpauze ga ik ook weer
proberen mijn rubriekje 
'Kerstkaarten-donderdag' aan 
te vullen.
Vandaag heb ik deze leuke gnomes
voor jullie naar aanleiding van de 
challenge bij 52 WTC.


De gnomes van Marianne design 
waren nog over van een uitdaging 
met Margo. En goed nieuws na een 
lange pauze gaan wij twee ook weer de
uitdagingen opnemen.
Volgende week tonen we beide iets. 


Aan de binnenkant zette ik nog
een banner en een tekst.

Fijne donderdag!

Oja, gisteren weer een prachtige 
bloem gespot. Eigenlijk een plant van
de buren, maar hij kwam over het
hek piepen met deze schoonheid. 


Prachtig toch?

Dag!




 

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuk kabouters leuk zo verwerkt in de cirkels
    de bloem is zeker mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de gnomes. Mooi met de 2 cirkels.
    Altijd leuk om mee te kunnen genieten van de mooie bloemen van de buren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart met de gnomes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart, Darah
    Leuk dat gnoomesetje!
    Ah die passiebloem is schitterend!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart met de gnooms, Sarah! Ik vind kabouters echt wel iets voor jou op een kerstkaartje. Leuk dat je weer met Margo gaat uitdagen.
    Die passiebloem is prachtig. In onze nieuwe tuin wil ik heel graag een passiflora planten. ik vind ze zo gaaf!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje met de gnomes erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met die gnomes !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kerstkaart met gnomes in mooie kleren en mooie kleuren gehuld. Prachtig die passiebloem, wij hadden ze in ons vorige huis in de tuin en het zijn juweeltjes om naar te kijken.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Sarah.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartje met leuke gnomes. En een mooie foto van de prachtige passiebloem van de buren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart met deze gnomes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof gnomes-kaartje! Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Mooi hé die passiebloem.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, mooi!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
    En je passiebloem is prachtig!
    grtz Colien [52WtC]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die plant, ik heb er een stans van, ik ben even de naam kwijt. Mooie kaart met het gnomen echtpaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart met je gnomes in het blauw.
    Prachtig is de passiebloem van je buren, met een beetje geluk komen er oranje vruchten aan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje.
    Ze staan zo lief, hand in hand🥰.
    Wij hebben zo'n struik met héél veel van die bloemen in onze tuin, een magnolia volgens mij (ik ben niet zo thuis in bloemen namen).
    Je kan ze héél makkelijk stekken, kijk maar eens op internet.
    Lukt het, dan heb je volgend jaar ook zo'n mooie struik in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh, wat een leuk, gezellig kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah