dinsdag 3 september 2024

Diertjesdinsdag #20/2 'kikkers'



Hello there! 
Welkom op mijn blog alweer! 
Vandaag nog eens een diertjesdinsdag
met deze leuke kikkers in de hoofdrol.


Al weer koos ik voor vrolijke 
zomerse kleuren.
Het fuksia frame errond geeft het 
kaartje wat pit. Fit zijn de kikkers zeker,
zie ze eens springen en glimlachen.
Ze hebben geen last van een
ochtendhumeur.


Vandaag is het kaartje 20 van mijn 
tweede ronde om alle diertjes te gebruiken.
Daarom voor jullie een overzicht van
de laatste 5.
Ik heb de intentie om jullie nog
5 kaartjes te tonen in 2024.
Zien of dat me lukt!

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Sarah. Dit is nou zo'n kaartje waar je meteen vrolijk van wordt evenals de kaartjes van je vorige post. Ze zijn prachtig.
    Ik wens je een mooie dag en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig vrolijk kaartje Sarah
    Knap gemaakt met die kikkertjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kikkertjes
    gezellige de laatste vijf kaartjes bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele vrolijke kaart met die leuke kikkers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart met deze vrolijke kikkertjes. Je hebt een mooie serie kaarten gemaakt met de verschillende dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Mooie kaart en toffe uitdaging voor jezelf!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah