donderdag 26 september 2024

Kerstkaarten donderdag #39 'Krans'



Het is een week stil geweest op mijn blog.
Er doet hier weer iets de ronde.
 Eerst was Jaro ziek, dan Nomi en
ik bleef ook niet gespaard.
Ik ben niet heel ziek, maar vooral
gebrek aan energie en mijn
lichaam die aan de alarmbel trekt en
ondertussen heb ik geleerd om daar
echt naar te luisteren.
Ik doe het wat rustiger aan en de herfst is
ook een moment om wat meer
naar binnen te keren.
Het nieuwe seizoen zorgde er ook voor
dat ik meer inspiratie kreeg voor
kerstkaarten.
Vandaag wil ik jullie 
deze kerstkaart tonen.


Ik sneed een krans in kraft en 
donkerbruin uit en een
tekst in zwart.
Rondom kwamen gestempelde
sneeuwkristallen en in de krans
twee gestempelde kerstballen.
De rand van de kaart kreeg nog
een lijntje met een fijne stift.


Op de krans zette ik 
zilverkleurige liquid pearls, dat flesje
ontdekte ik deze week in een schuifje
(ik was het vergeten dat ik het had).
Ik doe deze week weer mee
met 52 WTC.

Fijne dag!


 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren en wat leuke om 2 kransjes uit te stansen, ik heb deze stans ook moet ik even onthouden. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke details
    fijn dat jij en je kinderen inmiddels al weer zijn opgeknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie krans heb je gebruikt voor deze leuke kaart. De gestempelde kerstballen passen er mooi in. Veel beterschap voor jullie allemaal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart, Sarah
    Beterschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Sarah....leuk gedaan met de krans!
    Groetjes en beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi !!!!
    Heerlijke kleur !!!
    Beterschap !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah