maandag 16 september 2019

9/09/19 * Opruiming 💌

*** Dit berichtje blijft een weekje
bovenaan staan. ***

Vandaag
is het 9/09/19.
Ik heb altijd iets met 
het getal 9 gehad...
Vandaag drie negens
in de datum.
En als je negen ondersteboven
leest dan heb je een zes!
En ja wel vandaag bestaat 
mijn blog 6 jaar.
Ik publiceerde bijna 1400
berichten!
( Nog een 30 tal ).
Langs deze weg wil ik
mijn trouwe volgers bedanken.
Mijn blog maakt me altijd blij
en fietsen doe ik ook graag daarom
koos ik dit prentje uit bij
mijn berichtje.
Ik ruimde onlangs wat op en
vandaag heb ik 9 spulletjes weg
te geven.
Misschien kan ik er iemand
blij mee maken.
Reageer dat met het nummer
dat je interesseert.










Alles is nog nieuw.
Behalve nummer 8, die
gebruikte ik 1 keer.
( Maar ik heb hem dubbel ).
En nummer 9 knipte ik open,
verder is hij niet gebruikt.

Hier liggen ze maar, misschien
vinden ze een nieuw thuis.

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah,
    Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
    Het is zo druk bij ons met de kleinkinderen dat ik nauwelijks op mijn blog ben.
    Van harte gefeliciteerd met je 6 jarig bestaan op blog....wat een tijd al he?
    Ik volg ja al heel wat jaren en geniet van je mooie creaties.
    Wat leuk dat je wat spulletjes hebt weg te geven.
    Mocht ik een ven de gelukkigen zijn dan ga ik voor nummer 5.
    Heel veel liefs en succes met je blog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Sarah, wat een geweldig leuk nieuws ! Gefeliciteerd met je blogoversary ! Ik vind nummertje 2 wel erg leuk, dus daar doe ik graag voor mee :)
    Geniet van je dag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, Sarah.
    Gefeliciteerd met 6 jaar bloggen.
    En ik doe graag mee. Vind nummer 1 echt zo super schattig!
    Nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    Knap dat je zo kunt opruimen, ik zie in alles mogelijkheden en wil dus alles bewaren (behalve wat ik dubbel heb).
    Ik zou graag meedoen voor nr 1, heel schattig is die (en leuk voor de baby in mijn omgeving die bijna geboren gaat worden).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd.
    Lees ik het nou goed, bijna 1400 berichtjes🙄, WAUW!!!!
    Ik heb ook wel iets met getallen of beter, met Data (ook getallen toch?)
    Zo is Jade geborgen op 09-03-06, makkelijk te onthouden 9 min 3 is 6😊.

    Wat lief dat je wat weggeeft, ik zou graag meedoen voor nummer 7.

    Wel doorgaan met bloggen hoor, het geeft ons zoveel leuke momentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n blogverjaardag! Gefeliciteerd. En ook nog eens leuk dat je het met ons viert door je kamer op te ruimen. Ik vind nr. 2 de embossingfolder erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Wat leuk dat je die mooie spulletjes weggeeft. Omdat ik veren erg mooi vind, doe ik mee voor nummer 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Sarah! Zo gezellig dat we elkaar hebben leren kennen hier in blogland!
    Ik moet zelf ook nodig opruimen, dus ik doe niet mee, ook al zitten er erg leuke dingen tussen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah,
    wat lief dat je dingetjes weg gaat geven ter ere van je blog verjaardag! Ik kan het ook niet meer missen en vindt de creaties bij jou (en anderen) inspirerend, maar vooral het contact dat ik met een aantal lieve mensen heb gekregen door het bloggen vind ik zo waardevol.
    Ik vind nummer 4 (of 5) heel leuk!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 6 jarig blog...Ik heb al hele mooie creaties voorbij zien komen al die jaren...en dat hoop ik ook nog heel lang te doen...fijn dat je daar zulke leuke spulletjes voor weg gaat geven...Mocht is een van de gelukkige zijn ...;-)) vind de hoekjes van nummer 3 wel super gaaf...
    Nog veel blogplezier in de toekomst...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah