dinsdag 10 september 2019

Bootje


Met nog een restje
van de Gellipate workshop
bij Mariken
maakte ik dit kaartje.


De tekst schreef ik zelf,
de vogels zijn gestempeld en
het bootje is een Stans.
Ik gebruikte 2 mallen
met een stiksteek.

Met dit kaartje doe ik
nog eens mee aan challenges
4 SCB #24 : Silhouetten
K en K : snijmal met stiksteek

Bedankt voor jullie reacties gisteren 
op mijn blogverjaardag.
Bloggen heeft me al zoveel toffe
contacten geschonken, ik ga
gewoon gezellig verder doen.

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart is dit geworden, je teksten zijn elke keer mooier geschreven! Vooral doorgaan met bloggen Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik krijg er nog weer helemaal een zomer gevoel van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, vrolijk!
    En gezellig dat je de challenges bij Knutsels en Kadootjes én op het 4 Season blog hebt gecombineerd, dankjewel voor het meedoen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt met dit silhouet bootje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met een prachtige quote. En nog van harte met je blogverjaardag het is toch geweldig dat er vriendschappen uit ontstaan. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je lekker door gaat met bloggen :-) Ik ook hoor, we houden het wel levendig in blogland.
    Leuke kaart! Ik vind je dp zo goed passen bij de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een restje...jij hebt lang lol van de prints van de workshop!
    Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart!! En die achtergrond zo mooi!! Gefeliciteerd nog met je 6 jarig bestaan. Leuk!! Ik ben denk ik ook al wel zo lang aan het bloggen.
    En ik hoop dat je snel weer in je normale ritme zit. Hier is het ook nog een beetje zoeken maar dat komt ook door veel werken en een volle agenda.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een origineele sillouette kaart.
    Mooi zoals jij die tekst toch altijd weer schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze had ik dus gemist blijkbaar! En hij is zo gaaf! En dank je wel voor het meedoen aan onze stiksteekchallenge van Knutsels&Kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah