zondag 29 september 2019

Stickey Sunday # 17 * Art Journal #16 : Be amazed


Nog maar eentje vandaag.
Deze keer tapejes verwerkt,
het is tenslotte Stickey Sunday.


Het begon weer met mijn 
AJ naast me te leggen
tijdens het gelliplaten en 
de brayer er op proper te rollen,
ook in combinatie met een stencil.
Op een ander moment plakte
ik twee stroken tape.


Daarna begon het versieren 
met stempels en stippen.
Het tekstje schreef ikzelf
en knipte ik uit.


Hier zie je de hele pagina.
Ook links plakte ik
leuke tapejes.


Ik geraakte gisterennamiddag
nog op de opendeurdag
 in 't Woefke.
Bij de make and take van Nancy
maakte ik dit schattige doosje.


Ik kocht deze toffe spulletjes.
Bij aankoop van 30 euro kreeg
je ook een Goodie bag.
Altijd leuk!
Ik hoop in de voormiddag
 te kunnen knutselen...
In de namiddag gaan we naar
een optreden in de Roma.
Iedereen is ondertussen
weer beter. Olé!

Fijne zondag

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat iedereen weer beter is, Sarah. En wat een leuke spulletjes heb je gekocht en gemaakt.
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begint allemaal met echte herfstkleuren, dat alleen vind ik al mooi.
    Daarna heb je er een mooie pagina van gemaakt.
    Leuk, die stukjes tape met eigen geschreven tekst.
    Je hebt jezelf goed verwend met die mooie spullen.
    Lekker mee knutselen, veel plezier.
    Fijn dat iedereen weer beter is trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina weer, ziet er tof uit! En je hebt mooie spulletjes gescoord, heerlijk jezelf even verwennen en nu aan de slag... Al is naar een optreden gaan geen verkeerde onderbreking: veel plezier!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stickey sunday post Sarah, ik ben benieuwd wat voor moois je met je nieuwe spulletjes gaat maken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie pagina erbij! in de mooie herfstkleuren! Leuk gedaan en dat label wat je zelf hebt geschreven, super mooi! Zou ik niet kunnen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, weer een super toffe pagina Sarah ! Leuke spulletjes heb je gekocht. Tof dat de zieken weer beter zijn. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij gaat goed met al je mooie pagina's! En je hebt ook leuke spulletjes gekocht. Hopelijk heb je er al lekker mee kunnen knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina's weer Sarah. Heel mooie kleuren. En je hebt mooie spulletjes gekocht! Ik stuur je even een mailtje, want ik heb een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je prachtige AJ. Zoals deze en die van je vorige post. Gelukkig iedereen weer beter en vandaag op pad. Ik hoop dat je genoten hebt. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie aankopen, kan je weer leuk mee aan de slag!
    je AJ-pagina's hier en hieronder zijn echt tof!
    Angelique en ik kochten een mini AJ in Doe@ding, lijkt me leuk om eens een en ander uit te proberen...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je zoveel in je Art Journallen kwijt kan; ziet er weer heerlijk vrolijk uit!
    En leuk dat doosje en dat je daar bent geweest! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah