zaterdag 21 september 2019

Knutseldagje met Margo * Art Journal 1/2


Samen knutselen is toch 
zoveel leuker.
Margo had andere kleuren
verf en andere stencils,
maar vooral was het heel gezellig.


Ik maakte drie kleine
afdrukjes.


Ook op een blaadje wat 
ik ga verwerken in een
Art Journal.


Ook deze pagina.
Met wat neuzen in Margo's
stempels, kwam ik 
een pracht setje tegen.


Die kwam op deze pagina 


De bloem is zo prachtig
en op dit achtergrondje 
komt hij helemaal tot
zijn recht.


Ik zag Margo in de weer
met een distresstool en
Vintage foto distress inkt,
dat deed ik ook bij dit kaartje.
Twee tapejes en een tekstje
maken de kaart af.


Dat resulteerde in
deze twee kaartjes.


Met het laatste afdrukje 
maakte ik 2 kaartjes.
Voor dit kaartje sneed ik mijn
afdruk uit met een leuke
vierkante snijmal.
Op de achtergrond kwam nog
een strookje en met een stencil
gaf ik nog wat effecten.


Het model van dit kaartje
keek ik af bij Margo.
Ik bevestigde wel een magneetje
zodat het mooi toeblijft.
Margo had mooie prentjes
en die gebruikte ik ook.


Het was een tof dagje en nu
ga ik kijken wat Margo maakte
met haar Gelliplate afdrukjes.

Fijn weekend!

17 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie achtergrondjes gemaakt bij Margo, en er leuke kaarten mee gemaakt! Gezellig om samen te knutselen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof gedaan ! Ja, wat rommelen in iemand anders spullen en je hebt weer wat nieuws !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo samen aan de freubel. En wat een leuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hè, samen freubelen. Je hebt ook echt veel en leuke kaartjes gemaakt. Lekker nagenieten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh. Jij bent ook heerlijk bezig geweest. Gezellig! Mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Samen knutselen is zó leuk!!!
    Je komt nog eens iets nieuws tegen (alsof je zelf niet genoeg hebt, haha), en inspireert elkaar tot het maken van andere creaties dan die je zelf vaak maakt.
    Je hebt veel leuks hier en ook al wat kaarten af, dat is een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was vast een gezellig dagje. De resultaten zijn mooi. De kaarten die je maakte hebben een beetje een herfstsfeer. mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is het! Gezellig en leuk, je doet ideetjes op bij elkaar en kunt van elkaar lenen als je samen aan de knutsel gaat.
    Je kaarten en achtergronden zijn heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk he samen aan de knutsel! Heel mooi werkk! ik vind de blauwe kaart met de bloem het mooist.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk zo'n knutseldate met mooie resultaten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig zo'n knutseldate en met mooie resultaten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal ook gezellig geweest zijn! En zo leuk dat je dan eens ander gerief kan gebruiken dan wat je zelf hebt. Dat is altijd inspirerend.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zijn ze mooi geworden! En weer heel anders! Kunt wel zien dat jullie elkaar hebben geïnspireerd weer heel anders te werken'leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie dat ik hier nog niet op gereageerd had ! Wat een mooie reeks he ! Toch nog een erg productieve dag vind ik hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah