zondag 15 september 2019

Stickey Sunday # 16 * Tropical state of mind * Art Journal #13


Vandaag nog eens een pagina
uit mijn Art Journal.
Het mooie weekend vraagt 
voor een zonnige pagina.
Gisteren ben ik door het goede 
weer niet tot bloggen gekomen,
dus het hele kado van mijn zus
hebben jullie nog te goed 😉
Maar vandaag wil ik
een Stickey Sunday creatie tonen.


Het begon allemaal met
een blaadje waar ik mijn 
brayer op proper rolde tijdens
de workshop van Mariken.


Daarop plakte ik
leuke zomerse tapejes
van de Action.


Ik versierde de pagina verder
met stempels van de Hema.


Nog enkele witte stipjes hier
en daar en ik was klaar.


Hier zie je de hele pagina.

Geniet van de mooie
zonnige zondag!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zoals je alles combineerde.
    De toekan stickers zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om alle stapjes te zien van je prachtige pagina!
    Fijne zonnige zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina heb je weer gemaakt en ik vind het erg leuk te zien hoe je het opgebouwd hebt. Daar leer ik wel van..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, je zomerse pagina! Leuk om te zien hoe je de pagina hebt opgebouwd. En wat ben je tof bezig geweest met je brander ( vorige post). Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie fleurige pagina. vrolijk met de vogels

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah