dinsdag 3 september 2019

Zakje voor zakdoekjes


In de lente maakte ik
deze zakjes.


Er past perfect een pakje
zakdoekjes in.


Ik maakte deze voor
mezelf. Zo heb ik in
elke tas eentje.


Ik probeerde ook eens een 
langwerpig model,
maar de andere vind ik
praktischer.


Ik maakte er ook twee kado
voor mijn zus en mijn mama.
Bij handwerk is alles altijd anders,
ik gebruikte hetzelfde stofje maar
met een ander biesje en knoopje
zijn ze toch niet gelijk en de 
rechtste is net iets groter.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingen maakte je zeg, lijkt mij ook best wel handig. Ook even terug gebladerd naar alles wat je maakt en hebt laten zien Leuk! Geniet ook weer van de rust, zolang het duurt, de tien maanden zijn ook zo weer voorbij. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat natuurlijk veel lekker in je tas, deze zakjes, ipv die saaie zakdoekjes.
    Zo is het ook niet erg om verkouden te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt, Sarah. Deze zakjes voor zakdoekjes zijn leuk! En de snackzakjes en de bladwijzers zijn ook tof!
    Waar haal je toch de tijd en inspriatie vandaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. na het snacken uit het ene zakje kun je mooi je handen afvegen aan de doekjes uit het andere zakje, leuk en handig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zeg! En handig! Vind vooral de eerste echt geweldig qua stofje en kleuren, word je vrolijk van. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en nog handig ook. Ik heb er ook eentje in mijn handtas zitten die mijn moeder vroeger ooit eens gehaakt heeft.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah