zaterdag 28 september 2019

The time is always right * Art Journal # 15


Vandaag toon in een pagina
in mijn favoriete kleuren
in mijn Art Journal.


Het begon met deze afdruk
van het gelliplaten.


Met alleen maar wat servetten
bracht ik alles tot leven.


Ik was zelf zo blij met het
resultaat, dat ik besloot om
er niet meer op te stempelen.
Aan de linkerkant plakte ik
een mooi tekst uit de flow.


Gisteren was ook Nomi ziekjes,
dus ik had mijn week wel gehad.
Gelukkig kon ik in de avond
wel naar een optreden gaan 
in de Roma en dat deed deugd!
Vanochtend ben ik weer paraat
in de Bib.
Het voorleesthema is 
broertjes en zusjes en daar
heb ik wel veel mooie 
boeken over.

Fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina in je AJ Sarah en wat heerlijk dat je even kon ontspannen na zo'n drukke week ! Dat zal wel deugd gedaan hebben ! Geniet van het voorlezen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina's weer! Geniet van je weekeind, hopelijk iedereen weer snel beter, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fleurige pagina, Sarah.
    Fijn dat je toch een gezellige avond had en beterschap met de zieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip Sarah.

    Wat een prachtige pagina heb je gemaakt zeg.
    Precies niet zo moeilijk te maken, maar zo mooi.
    Ook heel mooi van kleuren.
    Knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina heb je gemaakt en gestempeld. De kleuren zijn prachtig bij elkaar. Was een toffe avond denk ik. Beterschap voor de kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige pagina Sarah, heel mooi met die tekst erbij ! Hopelijk spoedig beterschap voor de zieken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi 'tot leven' gebracht! Sterkte met de zieken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah