maandag 30 september 2019

Weer een stapel enveloppen


Ik was er een tijdje geleden al
aan begonnen, maar ik maakte ze 
onlangs af.
Dus nu heb ik weer een stapel
mooie enveloppen.
Dit is een hele mooie reeks van
heel stevig papier uit hele
chique reclame folders van keukens.
De foto's zijn super mooi en 
allemaal in dezelfde tinten.
( De boekjes kreeg ik van een
collega van de Bib )


Nog een bloemen reeks.
En enveloppen uit een
kook magazine.


Aranka bracht vanuit Duitsland
ook een magazine mee en daar
kwamen ook toffe enveloppen uit.


Uit een kunstmagazines maakte
ik deze exemplaren.


Ik had een magazine van MD 
dubbel, dus dat werden ook omslagen.
In het reclame boekje van Flying Tiger
stonden ook toffe Ruimtevaartpaginas,
die verwerkte ik ook.


Ik maakte ook mini envelopjes
op voorraad, altijd handig voor
een centje of een klein briefje.


In de bib voeren ze regelmatig 
tijdschriften af, dat gebruik
ik dan voor enveloppen,
voor mijn ArtJournal of 
Handletteringboeken.


Deze reeks las ik eerst eens 
door op mijn gemakje.
Er staan toffe artikels in en
ook heel mooi foto's.

Magazine's zijn heel inspirerend!
Als je ze niet zelf koopt, maar krijgt
of vind is het zo leuk om er
de schaar in de zetten.
Doen jullie dat ook soms?

Het middagconcert was
ontzettend mooi.
Deze week geen zieken meer,
maar dinsdag zijn de meisjes thuis
en woensdag de jongens.
( Pedagogische studiedag )
Tja, en zo is er altijd iets!
Gisterenochtend wel 1 kaartje kunnen
maken en 1 in wording.
En degene die ongeduldig wachten op
post van mij, ik ben halverwege!
Kaartjes zijn klaar, postzegels gekocht,
enveloppen gekozen ( uit dit bericht ),...
Nu nog schrijven en verzenden.
Moet deze week lukken!

Fijne dag 🍁

9 opmerkingen:

  1. Je verveelt je in elk geval niet :-), gister weer zo'n mooie bladzijde uit je art journal en nu de enveloppen, eigenlijk hoeft er geen afzender op, we zien het snel of er post van jouw is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er leuk uit Sarah en het lijkt me ook leuk om te doen. Ik maak vaak enveloppen van het Kraft papier wat binnenin een cadeaupapier rol zit, dat moet wel eerst plat gemaakt worden. ik leg het dan ondereen tijdje een plastic tafelkleedje op de camping of onder een paar boeken als ik thuis ben.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw post is altijd zo leuk om te ontvangen, Sarah. Zo'n envelop, vaak ook nog met zorg uitgekozen voor de ontvanger, maakt post krijgen extra feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om zo enveloppen te maken. Ze zien er meteen heel erg leuk uit. Ik ga dit ideetje onthouden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat prachtige enveloppen, super gedaan ! Ik heb het zelf nog niet gedaan, geef mijn uitgelezen tijdschriften door aan een vriendin. Maar wel tof dat je die "afdankertjes" van de Bib krijgt. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en origineel. Heb je dan zo'n speciale rilplank voor enveloppe-sjablonen? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet me daar toch ook eens in gaan verdiepen, zelf enveloppen maken.
    Tegenwoordig maak ik ook wel eens grote kaarten, of andere vorm kaarten, die passen niet in een standaard envelop.
    Dit is toch super handig om op voorraad te hebben!!
    Die rustig aan hoor met die post, ik zit er echt niet met haast op te wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een serie enveloppen maakte je! Mooi dat glossy papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij hebt weeral een goede daad gedaan voor het milieu ! helemaal top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah