vrijdag 13 september 2019

Houten plank en onderlegger


De dag voor het feest van 
mijn zus maakte ik dit.
Heel het huis rook naar
kampvuur.


Branden op kurk is heel tof.
Het gaat heel vlot.
Op de voorkant
brandde ik dit.


En dit op de achterkant 
De meisjes vonden het zo 
mooi en vroegen om ook
voor ons eentje te maken.


Die deed ik net iets
eenvoudiger. 


Op de voorkant ook weer
home en blaadjes.


Daarna begon ik aan de plank.
Dat was veel meer werk,
het hout was heel hard.


Maar het lukte!


Voor hier thuis wil ik er ook
nog 1 maken.
Er kruipt best wat tijd in,
maar het staat wel erg leuk
als broodplank.

Morgen laat ik het hele kado
zien, afgelopen periode zagen jullie
telkens een onderdeeltje.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel cadeau heb je gemaakt voor je zus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Prachtig zelfgemaakt cadeau. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn toch superleuke cadeau's!
    Ik heb eens zo'n apparaat bij Lidl gekocht, was leuk om te doen.... tot het mondstukje in het apparaat afbrak. Ik kreeg mijn geld terug, maar had geen vertrouwen in het apparaat en tot op heden nog geen andere. Misschien leuk om voor mijn verjaardag te vragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je dit ook al zo mooi kan schrijven op hout met zo'n brander! Heel tof! Ik ben benieuwd naar het hele cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Sarah! En kampvuurlucht hoeft niet vervelend te zijn, kan ook een zomers gevoel oproepen 😉
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er allemaal erg leuk uit ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke kadootjes!!
    Juist de liefde van het zelf maken, maar het extra bijzonder.
    Het is misschien veel werk, maar het zal heel erg gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah