dinsdag 1 december 2020

Diertjesdinsdag # 37 ' Goudvis & muis '



Vandaag een kaartje voor
Walter, die 84 jaar werd.
Hij heeft een Aquarium,
daarom het visje.


Het muisje is ook zo schattig.
De vis en de muis horen bij
de attributenset die bij
het poesje van Eline past.
Ik vond dat ze wel een ereplekje
verdienen in mijn 
diertjesdinsdagrubriek.

Volgend dinsdag krijgen jullie
een kaartje te zien voor de 
vrouw van Walter.


De adventskalender hangt weer op.
Elke dag mogen de kinderen er een
klein lekkertje uithalen.
De kalender gaat al jaren mee.


Ik maakte hem met mijn 
eerste kerststempels.
Kleine waspelden versierde ik
met mooie washitape en daarop
een ster met een cijfer erop.
De adventskalender brengt een
leuke sfeer in huis.
De laatste maand van 2020 is
vandaag gestart.
Met veel hoop kijk ik uit
wat 2021 ons brengen mag.
En voor nu, geniet ik van
de kleine dingen.

Ik wens jullie een
mooi dag toe. 

 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en persoonlijk kaartje heb je gemaakt! En je adventskalender ziet er ook gezellig uit!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Sarah!
    En die adventskalender is een leuke traditie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kalender super zeg!
    En je kaartje is ook erg mooi..mijn man heet ook zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor Walter en wat een schitterende adventskalender Sarah!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè, om zijn persoonlijke kaart te kunnen maken.
    Het is een lieve kaart geworden.
    De advent kalender, die is leuk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat die kleine diertjes ook een plekje krijgen op jouw diertjesdinsdag!
    Zo'n adventskalender ziet er erg gezellig uit! Ik begrijp dat je hoopt op een mooi nieuw jaar. Misschien wel meer dan je ooit gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk, de details voor Walter.
    Dta doet hem vast goed. De adventskalender ziet er ook leuk uit.
    Ja, laatste maand, ongelooflijk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart en ook je adventskalender is weer heel mooi. Ik zie op pinterest altijd zo veel leuke kalenders maar om de een of andere reden komt het er nooit van om 1 te maken... Ik ben blij dat het weer december is, ik hou wel van deze maand en kijk ook uit naar het nieuwe jaar.
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah