zaterdag 12 december 2020

Kadootjes nieuwe woonst



Dit is weer een vervolg op
mijn post van gisteren.
Bij het kaartje gaf ik nog
creatieve werkjes.


Dit was het totaalpakketje waarmee
ik Aranka verwende.


Voor het branden van de onderzetters 
stempelde ik eerst zachtjes een mooie
stempel en ging er dan over met
mijn ' brander '.


Daarna zette ik er een tekst bij.


Hier ook nog een foto terwijl
ik bezig ben.
Je krijgt het er lekker warm van en in
huis ruikt het dan naar kampvuur.


Het eindresultaat.


Hier gebruikte ik deze stempel
als basis.
De tekst zette ik er ineens op.
Altijd spannend want corrigeren 
dat gaat niet.


Aan de andere kant kwam dit.


Hier zie je de twee onderleggers
met voor en achterkant zichtbaar.


Ik maakte ook nog deze twee planken.
1 voor hier en 1 voor Aranka's 
nieuwe stekje.


Met deze zelfgemaakt spullen 
is er toch een mama-vibe
aanwezig op haar gezellige 
dakappartement.


Er was ook nog een vriendin jarig en
ik was toch bezig dus...


maakte ik nog 1 exemplaar.


Gisterenavond zaten we hier met zijn
allen te scheuren en te plakken.
Super gezellig.
Aranka had nog een opdracht 
voor school die alle andere studenten
al deden voor de Lockdown in 
kleine groepen, maar toen was ze
nog niet ingeschreven.
Maar ze mocht het thuis doen 
omdat ze had verteld dat ze daar 
zeker creatieve hulp zou krijgen.
Over het kunstwerk moet ze een 
verhaal schrijven. 
Mijn mapje met alle restjes 
gekleurd papier werd bovengehaald.
We hadden veel plezier.

Zo dat was het voor Vandaag.

πŸ…•︎πŸ…˜︎πŸ…™︎πŸ…︎  πŸ…¦︎πŸ…”︎πŸ…”︎πŸ…š︎πŸ…”︎πŸ…︎πŸ…“︎

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke kadootjes wat je gemaakt hebt. Heb dat ook weleens gedaan, is nog best moeiijk hoor om dat netjes erop te krijgen weet ik nog wel.
    En het kunstwerk van Aranka is ook super geworden,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes! Die onderzoekers zijn ook super. Heel netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave "self made" cadeautjes heb je gemaakt! Een leuk en kleurrijk kunstproject van Aranka.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kadootjes heb je gemaakt, Sarah,
    Dat branden is echt een kunst want je schiet snel uit, heel knap gemaakt!
    Leuk die collage!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat PRACHTIG allemaal Sarah!
    Dat zal Aranka zeker waarderen!
    Zo gaat het he....de kinderen vliegen uit en ook jij krijgt dan een ander leven....maar zo moet het ook gaan.
    Het kaartje hieronder is ook prachtig....en met liefde gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal Aranka blij zijn met deze cadeautjes voor haar nieuwe stek. Ik las het net, leuk voor haar! Zal voor jou wel wennen zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kadootjes. Eigengemaakt is zo leuk. Ik had nog nooit van deze werkwijze gehoord, lijkt me wel spannend, met zo’n brander.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeautjes zijn het! Wat zal dat goed gebruikt gaan worden en elke keer aan haar mama denken..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah