zondag 6 december 2020

Sinterklaaskadootje



Vandaag vieren we in
België Sinterklaas.
Voor mijn mama maakte ik 
dit pakje met een 
Sinterklaas label er aan.


De gouden cirkel maakte ik
met zo'n goud papiertje dat je
vind bij een nieuwe pot choco.
Ik plakte het eerst op 
stevig papier en haalde het dan 
door een snijmal met een stikrand.
De silhouette snijmal is van MD.
Nog een tekstje en twee gouden 
sterren erbij en mijn label
was klaar.


Van boven sloot ik het pakje 
met 2 clips.
 ( Zo'n clips die je wel eens aantreft 
op de verpakking 
van koekjes of rijstwafels )
Een erg handige manier om
zo je pakje te sluiten.


De foto is wat wazig, maar in
het pakje zitten deze 
ontzettend lekkere en mooie
speculaasjes.


Ook Jaro knutselde iets 
voor zijn oma. 


Het stempelen en het kleuren 
deed hij helemaal zelf.
Het knippen en plakken
was mijn werk.


Gisteren avond hebben we ons
schoentje gezet.
Hihi, mijn kinderen worden groot
als ik deze schoenen zo zie.


Vandaag brandt het 
tweede adventkaarsje.


Dank u lieve Sint voor al het lekkers
en het kadootje.

Fijne zondag! 

12 opmerkingen:

  1. Prachtige pakjes! Ook Jaro heeft zijn best gedaan, zie ik. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAt zijn leuke presentjes. En Jaro kleurt heel mooi zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pakjes voor je moeder. Veel Sintplezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid... Je label is prachtig (ik hou bij de volgende pot het gouden schijfje bij 😁) Geniet nog van alle gezelligheid met je kids en je mama!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooie labels, die van jou en die van Jaro ! Nog een leuke Sint-dag, tof dat het op een zondag is. Ik herinner me vroeger, als het op een weekdag was, dat ik dan niet meteen kon spelen, omdat ik naar school moest... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie en een gaaf idee van de choco pot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dat label op je moeders kadootje, Sarah
    ik ben altijd een liefhebber van deze silhouette versie van de Sint! Leuk he dat schoentje zetten!
    Mooi het tweede kaarsje in de adventskrans!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou label en ook dat van Jaro zijn erg leuk! Het blijft leuk om een presentje terug te vinden in je schoen! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige verpakking voor je moeder. Echt helemaal a la de Sint. Jullie hadden cast een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gezellige post en wat een mooi cadeautje voor je mama. Jaro is ook een schat he?
    EN ja de schoenen zetten hoort erbij. Bij ons stond er een schoen maat 45 bij de kachel hihihi....Mooie stolp met Sint en Piet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie plaatjes! & dat label is ook fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah