vrijdag 4 december 2020

Kerstversiering van papier



Vorig weekend knipte ik heel
wat sterren, kerstbomen en engeltjes.


Ik maakte er zes slingers mee.
Dit is er eentje als voorbeeld.


Ik hing er 3 aan het raam vooraan.


OH ja, voor mijn trouwe volgers:
De werken schieten goed op.
Ze zijn volop bezig met ons plein en
in de straat worden nieuwe 
bomen gepland.
Het einde is in zicht...


De andere drie hing ik aan het
 raam in de keuken.
Omdat ik glitterpapier gebruikte
schitterend de versiering 
mooi als de zon schijnt.


Met de mooie grote blokken van
de Action maakte ik deze 
versiering.
Dit is de voorkant 


En dit de achterkant. Ertussen
bevestigde ik mooi lint zodat ik
ze binnen aan het raam van onze
inkomdeur kan hangen.


Zo maakte ik ook dit exemplaar.
Dit is weer voor en achterkant.


En deze stelde ik ook samen.


Van en oude kerstkaart maakte ik
deze hanger.


Toen ik bezig was de papieren
sterren, kreeg ik nog een andere idee
om te maken met vilt.
Ik heb er deze week elke dag 
een stukje aan genaaid.
Deze slinger zien jullie binnenkort 
ook op mijn blog.
Ons huisje is echt helemaal in
kerstsfeer.


Zelfs boven in de kinderkamer 
staat een kleine kerstboom.

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstversiering, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Sarah!
    Zo leuk die raamhangers!
    En wat fijn dat de bouwactiviteiten bijna klaar zijn, dat zal rustig zijn!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige boel met al die versiersels! En een leuk idee met die papiertjes, die heb ik ook en dat kan ik ook wel doen. Bedankt voor de tip! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en gezellige kerstversiering! En wat heerlijk dat het plein bijna klaar is, dat duurt echt al lang.
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volop gezelligheid in huis Sarah. Het plein wordt mooi!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat leuk te zien hoe je alles aan het versieren bent geweest.
    Echt gaaf. Goed idee van die grote kerstblokken van Action!. Dat zou ik nou niet zo snel bedenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk wat je allemaal gemaakt hebt als kerstversiering gezellig he zo weer in huis.
    En idd de straat ziet er al stukken beter uit, zal straks wel mooi zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie slingers, en gezellig, al die kerstspullen in huis ! Tof, dat de werken bijna gedaan zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah