vrijdag 18 december 2020

Laatste schooldag van 2020



Gisteren avond was het hier nog
druk met kerstwensen schrijven
voor klasgenoten en juffen.
Jaro moest een kerstster maken
voor zijn juf.
Ik maakte de voorkant met een
sfeervol papiertje van
Marianne Design.


Op de achterkant schreef Jaro
zijn wens voor juf.
Tussen de twee sterren
plakte we een lintje.


Ik had nog enkele van deze kerstkaarten
over en die gebruikten Moriander
en Nomi voor hun wensen.


Moriander deed zijn uiterste
best om super mooi te schrijven.
Hier en daar wat tipex, maar hij
heeft zichzelf overtroffen.


Nomi liet me versteld staan
hoe goed zij kan handletteren.


Moriander gaf haar het compliment
dat het net een stempel was. 

Vandaag vieren de kinderen kerstfeest 
op school, gezellig in hun eigen klas
 met een kerstverhaal, kerstliederen
en kerstgebakjes.
Wat is 2020 een gek jaar geweest
voor de schoolgaande kinderen en
wat zijn ze moedig geweest.
Vandaag zit de veiligheidscommissie
weer bij elkaar, er wordt bekeken of
 de kerstvakantie verlengd gaat
worden met twee weken.
Afwachten weer...
Vandaag dus maar extra genieten 
van een half dagje zonder kinderen 
Ik heb nog wat secret Santa werk
te doen... 🎅
Met wat kerstliedjes en kerstthee
komt dat helemaal goed!

Deze week kwam er al heel
wat kerstpost binnen, zo leuk!
Bedankjes komen nog! 🙏
🎄💌🎄

Morgen ben ik er met een projectje
waar ik deze maand aan gewerkt 
heb, zeker komen kijken!

🅕︎🅘︎🅙︎🅝︎🅔︎   🅓︎🅐︎🅖︎



 

9 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve kids heb je toch! Ik hoop dat jullie kunnen genieten van twee weken ontspanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk Sarah, jouw appeltjes vallen niet ver van de boom,
    Jouw kinderen hebben het talent van jou, qat een mooie creaties en leuk geschreven!
    Wees er trots op!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten maakten jullie. En ik ben zo’n geluksvogel die er eentje kreeg. Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2021 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en wat zijn ze creatief de kinderen mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben weer lekker geknutseld en mooie teksten geschreven TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten,fijn dat je kids zo creatief zijn, echt heerlijk.
    Niks geen verplichtingen dat is wel heerlijk. Hier wel extra kerstvakantie erbij in Nederland.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie ster en wat schrijven je kinderen mooi. Die Nomi is getalenteerd. Prachtige handlettering..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Wat mooi gemaakt allemaal.
    Complimenten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah