zondag 13 december 2020

Stickey Sunday # 28 * Mijn Stippenschrift #1



Om het turbulente jaar mooi
af te sluiten verwende ik mezelf
twee weken geleden
met een ๐—ฆ๐—ง๐—œ๐—ฃ๐—ฃ๐—”๐—ž๐—ž๐—˜๐—ง, waaronder
dit mooie DIY inspiratieschrift.
Dat moest natuurlijk een 
Sarah- look krijgen en dat deed
ik met mijn tapejes.


Ik had me gezellig geรฏnstalleerd...


met een heerlijk tasje thee erbij
in een mooi kopje.
En de stippenkaars die de kinderen
voor me maakte.


Ik voegde een lintje aan het schrift toe
en versierde de eerste bladzijde 
met mooie tapejes en plaatjes
die bij mijn bestelling zaten.


De oefeningen in het boek waren
de ideale ontspanning tijdens de
hectische week.
Als ik een gaatje had, dan stipte ik.
De verf moet ook vaak drogen dus
tussendoor kan ik huishoudelijke 
klusjes doen.


แดแด‡า“แด‡ษดษชษดษข ส™แด€แด€ส€แด› แด‹แดœษดsแด›.
Het is zo leuk om te doen.


Het schrift bouwt alle stappen goed op.
Ik vind het echt een aanrader.
Ik wou het al zo lang doen, het eerste 
boek had ik al een jaar in huis, in de
kringloopwinkel vond ik al 
mooi servies, maar ik geraakte
niet gestart. 
Nu ben ik vertrokken!

Wordt dus vervolgd !


Dit is trouwens het verwenpakket.
Een beetje voor Sinterklaas, 
een beetje voor Kerst en gewoon 
omdat je af en toe ook jezelf
in de watten mag leggen.๐Ÿ˜‰

๐Ÿ…•︎๐Ÿ…˜︎๐Ÿ…™︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…”︎   ๐Ÿ…ฉ︎๐Ÿ…ž︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…“︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…–︎



10 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sarah. En even jezelf terugtrekken in je eigen wereldje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuk pakket, heerlijk om te relaxen ! En ja, we mogen (moeten) ons zelf ook af en toe eens verwennen hรฉ, het is al moeilijk genoeg dit jaar. Je zit er gezellig, met thee en een kaars, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben een poosje niet op het blog geweest, maar nu heb ik even bijgelezen
    Wat ontzettend leuk voor Aranka dat ze een huisje heeft gevonden en dat een volgende fase in haar leven gaat beginnen. Spannend voor iedereen, maar ook ontzettend leuk.
    Je mag zeker trots zijn!! Ook op jezelf, want je hebt haar de ruimte gegeven om te kiezen. Geen druk, tijd nemen en dichtbij jezelf blijven, dat is belangrijk bij het maken van een keuze.
    Jouw creativiteit heeft ze duidelijk van jou, dat maakt je vast ook trots.
    Wat maakte je een leuke dingen.
    De serie kaarten, wauw, veel hoor.
    Maar ook de kleine kadootjes, die ze dagelijks kunnen gebruiken.
    En goed om jezelf te verwennen met zo'n mooi pakket!!!! Ga daar vooral van genieten, want je hebt het dik verdiend.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, zo'n stippenpakket! Daar ga je vast veel plezier aan beleven! Je eerste oefeningen zien er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat doe je goed! Natuurlijk moet jezelf af en toe even flink verwennen. EN dat ziet er toch geweldig uit! Het stippen is ook ontspannend, ik heb een kleiner pakketje, maar dat maakt niet uit, stippen is leuk om te doen.
    Ben benieuwd naar je eerste serviesstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Sarah! En wat goed dat je jezelf hebt verwend met deze mooie spulletjes. Stippen wil ik ook nog mee verder, maar het lijkt er maar niet van te komen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jezelf af en toe verwennen mag best in deze hectische tijden. Wat heb je je schrift al leuk gepimpt en al goed geoefend met stippen, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit Sarah het is leuk om te doen en je kunt overal aan de stip. Ik heb hier een mooie hanger met 3 singletjes en ook wat LP's die leuk gestipt zijn. In de winkel hebben we nog een gestipte kast. . .
    veel plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Sarah, dat doe je goed. En nu verder aan de slag. Het lijkt me heel leuk, zou het ook wel willen maar ik heb al zo veel spulletjes dus ga er maar niet aan beginnen. Het lijkt me heel verslavend.
    Fijne dag morgen (het is nu 23.00 uur)๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah