maandag 14 december 2020

Kerstversiering van Vilt * Derde Advent



Elke 𝔸𝔻𝕍𝔼ℕ𝕋 krijgen jullie een 
kerstversiering te zien.
Na ℙ𝔸ℙ𝕀𝔼ℝ en  𝕄𝔸ℕ𝔻𝔸ℝ𝕀𝕁ℕ
 komt nu 𝕍𝕀𝕃𝕋.


De dikke vilten sterren had ik van Ilse
gekregen toen ze haar kasten op ruimde. 
De vilten rondjes waren een idee
hoe het zou kunnen worden.
Ik stak het in een doosje maakte
een schets van mijn idee en 
zette het weg, het was toen lente.


Toen ik de papieren engeltjes, bomen
en π•Šπ•‹π”Όβ„β„π”Όβ„• aan het knippen was 
dacht ik aan mijn VILTEN π•Šπ•‹π”Όβ„β„π”Όβ„•.


Ik nam mijn gehaakt mandje van jute en 
mijn naaidoosje met het schaartje en
het naaldenlapje van mijn BOMMA
Ik zocht houten oramenten en
 knoopjes uit, wat restjes wol
om de rondjes op te vullen.
Elke dag naaide ik een beetje.


Tot hij πŠπ‹π€π€π‘ was...
Een lange π•§π•šπ•π•₯π•–π•Ÿ 𝐀𝐞𝐫𝐬𝐭𝐬π₯𝐒𝐧𝐠𝐞𝐫.


Even gepresenteerd aan de muur
in de gang.
Binnen hangt de slinger
 aan het raam van het terras,
maar dat is heel moeilijk om te
trekken met de weerspiegeling


Ik ben heel blij met de 
π•‚π”Όβ„π•Šπ•‹π•Šπ”½π”Όπ”Όβ„ die de
π˜€π—Ήπ—Άπ—»π—΄π—²π—Ώ in 🏠 brengt.


Gisteren vierde we de derde advent
 πŸ•―️πŸ•―️πŸ•―️


We staken Nomi's ' lichtjes ' aan,
die ze vrijdag op school had
gevouwen. Zo mooi! πŸ’™πŸ’œ


Na het avondeten maakte
Nomi en ik bananenbrood
met frambozen, noten
 en chocolade.
Ons 🏠 rook  naar
𝔾𝔼℀𝔼𝕃𝕃𝕀𝔾ℍ𝔼𝕀𝔻.

Laatste π˜€π—°π—΅π—Όπ—Όπ—Ήπ˜„π—²π—²π—Έ van het 
bizarre jaar 2020 waarin het 
meer niet, dan wel school 
is geweest.

Vandaag gaat er een flinke stapel πŸ’Œ
naar de het postkantoor.

πŸ…•︎πŸ…˜︎πŸ…™︎πŸ…︎πŸ…”︎   πŸ…œ︎πŸ…︎πŸ…︎πŸ…︎πŸ…“︎πŸ…︎πŸ…–︎ 



11 opmerkingen:

  1. Mooi je sterre slinger, je bananen brood ziet er goed uit.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid in je huis en op je blog, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn om je huis zo gezellig te maken met zelfgemaakte dingen. Hier staat de kerstboom ondertussen ook. En dat brood ziet er ook heerlijk uit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om jullie creaties zo te zien, en oh ik ruik het bijna door de laptop heen hahaha.
    Zal wel gesmaakt hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstdecoraties van vilt, Sarah!
    Prachtig gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer ijverig bezig geweest Sarah....ziet er heel gezellig uit allemaal!
    En het bananenbrood was vast lekker...ik kan hem bijna ruiken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hm, lekker, bananenbrood!
    Mooie kerstslinger maakte je, de gevouwen lichtjeshouders zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke versieringen heb je gemaakt, niet al te groot, kun je ze makkelijk bewaren
    Heb nu ook tijd om een bananenbrood te bakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je vilten adventshanger Sarah...wat ben jij ook lekker handig met naald en draad...en ook de bananentaart ziet er heerlijk uit...
    zal vast heel lekker geweest zijn..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat maak jij het huis toch gezellig! Heel mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creaties Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah