woensdag 16 december 2020

Sarah daagt Colien uit #7



Dit grappige kaartje stuurde 
haar verjaardag.


Er bij stak ik deze afdrukken
van Hello Bluebird.
Ik daagde haar uit om er 
een herfstkaart mee te maken en 
als design papier alleen het papier
van Marianne design
' Autumn whispers ' te gebruiken.


Voor mezelf stempelde ik ze
natuurlijk ook en ineens twee keer.
Heerlijk ontspannend kleurde
ik ze in met mijn copics.
Daarna ben ik begonnen met er
verschillende kaarten mee
te maken.


Eerst maakte ik deze voor Colien.
Ik gebruikte een peek-a-boo snijmal.
Met de tekst is hij extra grappig.
De uitgeknipte tekst leende ik van
een andere set van Hello Bluebird.
Zo'n leuk merk!


Dit werd kaartje nummer twee.
Het herfstpapier van Marianne Design
is tweezijdig, een design kant en 
een effen kant, dus het past altijd
bij elkaar.


Hier zijn de eekhoorns blij elkaar
te zien en zeggen elkaar een
goede dag. 


Kaartjes nummer drie werd dit 
leuke tafereel.


De eekhoorns houden van de
herfst en al spelend leggen ze 
een wintervoorraad aan.


Dit kaartje is nog een extraatje.
De tekst vind ik zo leuk.


Ik zette aan de rand van mijn
kaart allemaal kleine stipjes.


De kaarten laat ik ook nog
een keer allemaal samen zien.
maakte,  gaan jullie ook 
bij haar kijken?
Ik had nog wat afdrukken over en 
nog repels papier, dus ik gebruikte
ze om mijn dagboek wat te
verfraaien.


Ondertussen is deze pagina
vol geschreven.
Later kan ik dan terug lezen
hoe pittig de herfst van 2020
is geweest. Of eigenlijk het hele 
jaar, ik heb nog nooit zo veel
 geschreven als afgelopen jaar.


Hier een close op.
Wat zijn ze toch geinig die eekhoorns.


De herfst zit er bijna op,
als afsluiter laat ik nog dit 
hoekje van mijn dagboek zien
met  stempels van 
Lawn Fawn.

๐Ÿ…•︎๐Ÿ…˜︎๐Ÿ…™︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…”︎  ๐Ÿ…“︎๐Ÿ…︎๐Ÿ…–︎



 

13 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik weet zeker dat Colien blij is met haar kaart รฉn met de uitdaging. Echt iets voor haar. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je dacht ik ga er eens voor zitten, prachtig kaartjes zijn het.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje stuurde je me en tof dat je er een uitdaging hebt verbonden. Ik vond het erg gezellig om weer eens te kleuren, komt er (te) weinig van. En net als jij ben ik productief geweest en alle afdrukjes opgemaakt, de afdrukjes zijn tรฉ leuk om te laten liggen. Jij hebt zelfs nog gave pagina's in je dagboek weten te maken, top! Bedankt voor de uitdaging en op naar een volgende...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, Sarah!
    Die eekhoorntjes zijn echt schattig!
    Mooi gemaakt en zelfs nog over voor je dagboek!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, de kaarten net die vrolijke eekhoorntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal leuk en lief uit
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje voor Colien! Ook je andere kaartjes zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jouw kaartjes zijn heel mooi geworden. Heerlijk ontspannen kleuren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je schrijft ook veel op je blog, bijna elke dag wel.
    Ik lees altijd even terug want wil eigenlijk niks missen.
    Je hebt mooie dingen gemaakt. Zo leuk om te zien hoe jij van niks altijd weer iets weet te maken. De kerst slinger vind ik zo leuk bedacht en gemaakt.
    Deze serie kaartjes vind ik ook erg leuk. Wat een lieve, grappige stempeltjes zeg.
    Denk dat we dit jaar maar niet teveel terug moeten kijken, maar ik blijf erbij, we hebben het hรฉรฉl goed gedaan, daar mogen we best trots op zijn allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jouw herfstkaartjes zien er prachtig uit Sarah...wat een geweldig leuke eekhoorntjes stempels zijn dit en ook schitterend ingekleurd...een leuke uitdaging met Colien...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaartjes Sarah! Erg mooi genaakt allemaal & leuke uitdaging met Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah